Doorgaan naar hoofdcontent

Bij oma Dee #3

Het einde van de maand nadert, wat gaat de tijd toch vlug...
Nu wil ik heel graag dat het lente wordt, want ik ben wel ongeveer helemaal klaar met die kou! Op mijn hobbykamer is het nu wel redelijk uit te houden, met mijn voeten tegen de kachel, maar ik hoop dat het snel niet meer nodig is om hier met een dikke trui aan te zitten knutselen... is toch niet heel comfortabel.

Maar buiten dat, is mijn productie er gelukkig niet minder om :). Al een tijdje terug maakte ik de kaart voor de challenge van Bij oma Dee. De derde schets alweer, van Sandra dit keer. Het was wel een heel volle schets, dus ik wist niet direct hoe ik daar mee aan de slag zou gaan. Heb de uiteindelijke kaart dan ook redelijk simpel gehouden. Wel een combinatie van allemaal vrolijke papiertjes (Pebbles, uiteraard van Bij oma Dee). Soms vind ik dat dan wel genoeg. Stempeltje erop, blingetje erbij...


Hopelijk zien jullie de schets er nog in ;).




Reacties

  1. Wat heb je dat papier leuk gecombineerd! Het is zeker een heel vrolijke kaart geworden en helemaal niet druk. Wèl vind ik het een echte Nadine! :) Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie strakke uitwerking van de schets, vind hem gaaf!! En ik wil ook LENTE, heb het helemaal gehad met de kou.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart ! erg leuk, al die laagjes en blokjes op elkaar
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, het heeft ook helemaal niet meer nodig, hoor! Ik vind hem geweldig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms is er ook niet zo veel meer nodig dan mooi papier en een passende tekst. Ik vind je kaartje super!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja top!!! Super gecombineerd, en erg leuk hoe je de schets hebt gebruikt! Super hè deze papiertjes. Heb er ook al wat mee gemaakt. Vind h'm mooi! Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij heb je hem drukker gemaakt dan de schets, :-)
    Maar wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het gelijk, maar ik vind de sketch erg leuk en heb hem zelf ook gemaakt. Mooi geworden, veel kleur! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk hoe je de sketch op je eigen manier hebt verwerkt. De papiertjes zijn inderdaad voldoende, meer heeft het niet nodig. Ik ben ook helemaal klaar met de kou, laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan. Heerlijk uitbundig papier gebruikt. Een topper.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt Nadine.
    ja weer gewoon met korte mouwen werken inplaats van een dikke vest aan zou fijn zijn.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind jouw uitwerking schitterend !! Mooi papier ! En van mij mag de lente ook heel snel komen hoor.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een drukke schets Nadine maar bij jouw kaartje valt ie reuze mee. Knap werk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De ruitjes, de stipjes en de vlaggetjes - wat leuk heb je gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave interpretatie van de schets Nadine, en wat een leuke kleurtjes heb je bij elkaar gebruikt, top! Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave uitwerking van de schets. Helemaal leuk geworden, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer zo'n prachtige kaart! (heb even zitten scrollen, maar de rest is ook prachtig, vooral de valentijnslijn!!) Van mij mag het ook wel lente worden, maar dit is wel ideaal scrapweer :)
    Wilde nog zeggen dat ik het leuk vond om je eens in het echt te spreken. Helaas geen scrapwinkel meer in de buurt...maar dat mag de scrappret niet drukken!
    Fijne dag,
    Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk hoe je die sketch toegepast hebt,mooie combi,ik vindt het een toppertje Nadine en de lente die kan niet snel genoeg beginnen :p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke uitwerking van de schets Nadine! Gezellig dat je meedoet met de schets uitdaging!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!