Doorgaan naar hoofdcontent

Blinde lift Bij oma Dee en een apenkaart

De titel klinkt enigszins bijzonder, daar ben ik me van bewust. Maar als je dit mysterie wilt ontrafelen, dan moet je even een kijkje nemen op het blog van Bij oma Dee. We hadden dit keer namelijk een verrassend leuke onderlinge uitdaging.

Maar ik wil jullie niet helemaal voor niets op mijn blog laten komen, dus daarom hier ook een kaartje. Ik maakte 'm voor mijn kleine vriendje die in november 1 werd. En het is een aapie, maar hij en zijn moeder zijn ook gek op aapjes, vandaar dit schattige exemplaar. Inclusief ballon en zijn naam. Later heb ik er ook nog wiebeloogjes op geplakt. Jullie kunnen je voorstellen dat dat de kaart helemaal af maakte. Nu ga ik weer verder aan mijn Dikkie Dik kaart, want vrijdag is de volgende bink jarig.


Reacties

  1. Helemaal leuk natuurlijk! Heerlijk om voor die kleine mannetjes dit soort kaarten te maken. Onwijs tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Bij zo een kaart horen inderdaad wiebeloogjes. Leuke cijferachtergrond ook, die kocht ik afgelopen zondag ook op de beurs. :) Ik moet ook nog aan de slag voor een kinderkaart, je brengt me wel op een ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat gaaf, Nadine. Die gaan Gijs en z'n moeder echt helemaal leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart, heel leuk gemaakt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leukerd! Heb je de apenkop met een machine gesneden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die aap! En jullie onderlinge uitdaging is ook super leuk. Ben al bij oma Dee geweest ;)
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is gaaf!! Dat vind ik nu een liftkaart ;) zo gelijk pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geinig!!! Wat een leuke kaart voor een 1-jarig aapje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is inderdaad wel superlief en schattig!! Ben erg benieuwd naar je Dikkie Dik kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!