Happy father's day!

Vorige week heb ik mijn vader al een cadeautje gegeven voor vaderdag, maar ik wil hem graag op de dag zelf ook nog even in het zonnetje zetten. Daarom heb ik laatst een kaart voor hem gemaakt, die vandaag bij hem in de brievenbus valt. Mijn vader doet altijd alles voor me, dus hij heeft wel een mooie kaart verdiend. Deze keer heb ik mijn inkt en stempels maar weer eens van stal gehaald, want ik heb van alles, dus dan moet je het gebruiken ook, toch? Haha... waarschijnlijk is het bij jullie net zo dat jullie heel veel spullen hebben die je haast nooit gebruikt... Misschien moet er toch maar eens een ruilbeurs voor scrapspullen worden georganieerd...

Dit is de kaart voor mijn vader, fijne vaderdag nog!

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts