Another scraplift...

Het is alweer woensdag! Wat gaan vakantieweekjes toch snel! Over een week moet ik weer werken. Tot die tijd kan ik nog lekker creatief bezig zijn in mijn mini hobbykamer, heerlijk! Ik heb weer eens een clean & simple kaartje geprobeerd te maken. Daarvoor heb ik deze kaart van Debbie Carriere gebruikt als voorbeeld. Ik vind haar kaarten echt super mooi, dus ik bekijk haar blog regelmatig voor leuke ideeën.

Dit is 'm geworden (heb ik eindelijk weer eens een mannenkaart in mijn kaartenbak)...

Reacties

  1. heel mooi weer nadine, je vlaggetjes hangen er leuk bij.
    je papier is ook weer mooi en leuk met dat touw erdoor heen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind h'm wederom SUPER!!!!! Helemaal TOP!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is prachtig Nadine! Niet teveel franjes precies zoals ik ze graag zie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nadine,
    Via Cornelie kwam ik op jouw blog. Leuk is het hier!
    De kaart van vandaag ziet er vrolijk uit, een feestelijke.
    Veel plezier en tot blogs,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute card! I love the embossed background and the pennants!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card! Love the white embossing with the splash of color across the center.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh...oops, I forgot to say thank you for stopping by my blog and leaving such a nice comment. I hope you can come back again!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts