DCL #98 Glitterende vogeltjes...

Nou ik geloof dat ik kan zeggen dat ik helemaal terug ben. Nog niet geheel verlost van de pijn, maar ik heb vandaag de hele dag heerlijk zitten freubelen. Buiten mis ik niks, geloof ik (het rolgordijn van mijn scrapkamer heb ik naar beneden gedaan!). Het lijkt wel of ik herfstvakantie heb in plaats van zomervakantie, maar goed, dat mag de scrappret niet drukken, is denk eerder een voordeel!

Voor de leuke sketch van DCL heb ik wel een zomerse kaart gemaakt! Hoewel de kaart eigenlijk een rechthoek moest zijn, heb ik het formaat ietwat aangepast. Maar dat hebben er meerdere gedaan zag ik ;).

Ik vond de vogelstickers laatst bij Action, wat zou ik toch zonder deze winkel moeten haha. Komen jullie er ook geregeld? Wat kopen jullie er allemaal voor je hobby? Ik koop er kilometers tape, stempels (verrassend leuk!, lint, papier en van alles wat er voorbij komt). Dit is mijn uitwerking voor sketch #98:

Reacties

  1. Ik doe even alledrie in één! Maar wat een leuke frisse kaartjes ! Fijn dat je je weer beter voelt! Die vogeltjes had ik nog niet gespot, die zijn leuk!!!!! Kom ook regelmatig bij de Action, zeker voor tape enzo, de laatste tijd kon ik 't verder niet zo vinden, maar deze vogeltjes zijn LEUK!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vrolijke kaart. En wat zijn die vogels leuk.:)) Action zei je he?...lol...daar haal ik af en toe ook leuke dingen vandaan net als de xenos. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die vogeltjes zie vliegen bijna zo van de kaart. Heel mooi.
    succes met de challenge

    Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en frisse kaart met leuke kleurtjes
    Die vogels is net of ze echt vliegen
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onzettend leuk geworden zeg! Die vogels zijn super. Mooi papier er bij. Dat ze die bij de Action hebben!!! Ik koop er regelmatig tape, papier en stickers.
    Goed te horen dat het beter met je gaat!!!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super gaaf kaartje, en ja je vogeltjes zijn ontzettend leuk.
    ik denk dat we allemaal wel bij de action kopen, lekker van die hebbedingetjes en frubbeldingetjes voor op je kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts