DCL #154 A bit simple...

Toen ik de leuke sketch zag bij DCL wist ik dat het tijd was om weer eens met de inspirerende dames mee te doen. Ik dacht: laat ik het mezelf niet te moeilijk maken...



Het was ook een mooie gelegenheid om het mooie papier van Carta Bella (Moments) te gebruiken dat ik al even had liggen. Toch wist ik met deze clean and simpel sketch niet heel veel verder te komen dan dit:



















Ik vind de kaart prima gelukt hoor, maar een beetje aan de simpele kant. Naja volgende keer sloof ik me wel weer wat meer uit. Het is nu tenslotte voor mij nog heel even vakantie, dan mag je een beetje lui zijn toch?

Reacties

  1. Het is een strakke schets en ik vind je kaart mooi. Het verschillende designpapier en de cameo in de mooie stans ook. Fijn dat je meedoet met DCL, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gebruikte papier is zeker heel leuk. En een simpel kaartje? Wat is daar nou mis mee. Die zijn juist heel erg mooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sketch is simpel, dus dat daar ook een simpel kaartje van komt is prima toch. Ik vind het een leuk, simpel kaartje. Leuk hoe het randje door de mal heel loopt. Geniet nog lekker van je vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het prachtige papier doet al genoeg!
    Samen met die mooie stans vind ik het een heel mooi geheel!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind em supermooi geworden, en wat een gaaf papier! die creatable van eline doet het hier goed op je kaart, geniet nog even van je vakantie!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoudige kaarten, die vind ik eigenlijk vaak de leukste (-:
    Jouw kaart is prachtig, het papier mooi en alles zo keurig geplakt!

    Geniet lekker van je vrije (knutsel)tijd
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie elegante kaart Nadine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simpel kan ook mooi zijn, en dat is deze kaart zeker.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simpel, maar toch heel mooi !!! Ik vind de kleuren juist nu heel mooi uitkomen.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waarom noem je dit lui? is toch heel rustig en mooi? Dan zouden al mijn kaarten dus lui zijn.... die zijn nog leger, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaartje heel mooi en strak!! Leuk de cameo met mooie stans. En gaaf zoals je het randje papier door de mal laat lopen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou doen misschien, ja dat wel, maar niet minder mooi. Mooi gecombineerd, en ik vind het tof dat je van dat papier een geboortekaartje maakt.
    Tof dat je weer meedoet! Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie strakke kaart mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het prima gedaan Nadine en jij vindt het misschien wat eenvoudig maar ik vind het wel heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig geworden, ik vind de kleuren ook schitterend.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simpel maar geweldig! De combinatie zo naast elkaar vind ik erg mooi en levendig. Prachtig ornament zeg en leuk de silhouette er op.
    Je hebt gelijk hoor, je mag in de vakantie lui zijn hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een prachtig kaartje, zulk mooi papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts