Skype #12: Taart!

Jullie denken misschien, wat is het stil op dat gebied, maar Cornelie en ik Skypen wel degelijk nog regelmatig. We hebben alleen besloten niet meer elke keer een uitdaging te doen, maar gewoon af en toe als we daar zin in hebben. En dus vandaag showen we gewoon voor de leuk weer eens een van onze skypecreaties. Cornelie stelde voor een TaartKaart te maken. Dat had ik al een tijdje niet gedaan, dus leuk!

Ik heb hiervoor weinig design papier gebruikt. Wel heb ik een aantal journaling tags van Action verknipt voor de cupcakejes en het theepotje en de kopjes. Al met al toch best een gezellig High Tea kaartje?


Ook bij Cornelie was het feest tijdens het maken van deze taartkaart. Benieuwd naar haar creatie? Ga dan snel even kijken op haar blog.



Reacties

  1. Ik vind hem leuk Nadine. Leuk modelletje, het ziet er erg gezellig uit, mooie kleurencombi ook.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje ziet er lekker feestelijk uit!! Volgens mij heeft Cornelie een andere skype kaart laten zien.....maar ook heel leuk. Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd naaar de twee andere kaartjes haha.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi!!! De taartkaart....kijk maar eens bij mij...we hadden nog een ander...was al heel lang terug, weet je nog? Plaats ik volgende keer mijn taart en jij jouw schetskaart haha!! Neemt niet weg dat je taart super is!! Doegie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die is super leuk en heel mooi gemaakt Nadine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, jullie hebben een te groot voorraadje Skype-kaarten... allebei een ander! Maar je taart-kaart is heel leuk en thee is dan natuurlijk een heel toepasselijk thema. Ben nu wel benieuwd naar jouw sketch kaart natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk een feestelijk kaartje! Dat wordt vast een feest voor de ontvanger!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wat is die super geworden Nadine, echt een kunstwerkje. Ik vind hen prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een high tea kaartje?! Dat klinkt leuk en gezellig en zo ziet ie er ook uit. Echt gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, zeker erg leuk!! Mooi opgebouwd is je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nadine,
    ja deze is ook heel erg mooi geworden!! Kom net bij Cornelie vandaan. Echt leuk om dt samen via Skype te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kaart is ook al zo mooi! Leuk idee een taartkaart!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er leuk (en lekker :o) uit, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, net even anders... Dus dit is het project waar Cornelie het over had (-;
    Wel heel leuk om te zien hoe creatief jullie via skype bezig zijn. Jouw taart-kaart is gaaf! Die ga ik eens liften (als je het goed vindt), tenslotte heb ik van MFT ook een theepot-die.

    Ik heb al zin in zaterdag! Leuk om jou en Cornelie weer te zien. Tot dan!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en gezellig kaartje!! Geinig modelletje, zo'n taartkaart:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts