Gastdesigner bij Bij oma Dee

Ja je leest het goed! De komende drie maanden(!!!) ben ik gastdesigner bij Bij oma Dee. Ontzettend leuk natuurlijk! Ik hoefde echt niet lang na te denken over de uitnodiging van Miranda om dit gezellige team te komen versterken de komende tijd, dat snappen jullie.


Vandaag de eerste kaart (hierboven een sneakje). Met schets 8 die nog een maandje in de verlenging gaat. Ik had er eerder al een kaart mee gemaakt, dus dat werd even nadenken. Je wilt er dan toch een andere draai aan geven. Dus dat deed ik letterlijk door de schets een kwartslag te draaien.

Benieuwd naar de complete kaart? Surf dan even naar het blog van Bij oma Dee. Daar vind je ook nieuwe uitwerkingen van de DT-leden. Inspiratie genoeg, dus doe lekker mee. Wie weet win jij die leuke cadeaubon van maar liefst € 10,- van Bij oma Dee.

Ga ik weer lekker verder met een paar inspiratiekaarten voor later deze maand...





Reacties

  1. Je eerste inzending is al geweldig, dat belooft wat! Vind het supergezellig dat je een paar maandjes met ons meedoet, maar dat heb ik je geloof ik al een keer of 5 gezegd toch? ;-))

    Doegie,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, heel gezellig!!! Erg leuk je sneakje, en je kaart in z'n geheel is erg mooi. Ik moest ook even nadenken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig! Supergaaf kaartje!!
    Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! zo'n sneak peek...
    Heb even 'gespiekt' bij Oma Dee, voor het geheel, dat ziet er heel erg leuk uit, je hebt er een leuke
    'draai' aangegeven!
    En helemaal als gast designer,
    gefeliciteerd!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmals gefeliciteerd Nadine, supergezellig dat je ons komt versterken! Je kaartje heb ik natuurlijk (al helemaal gezien op het Bij Oma Dee blog) is weer helemaal top, leuk dat je de schets gedraaid hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor je, gefeliciteerd. Ik weet zeker dat je veel mensen gaat inspireren met je mooie kaarten. Ik ga zo je volledige kaart bekijken, je sneakje beloofd al veel goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je GD schap bij Oma Dee, erg leuk! Ik ga naar je kaartje kijken, de sneak ziet er al leuk uit!! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Nadine,
    Wat geweldig dat je het team mag versterken. Super!! Gefeliciteerd. Wacht maar, ze willen je straks niet meer kwijt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow super dat je gastdesigner bent daar! Gefeliciteerd! Ik snap dat je daar niet over hoefde na te denken :) je eerste creatie is, zoals altijd, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, dat sneakje! En wat een mooierd op het blog! Tja, dat jij gast designer bent... kon niet uitblijven, je bet ervoor geknipt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor, het GD-schap. Dat zal wel weer een boel mooie kaarten opleveren! Deze is ook super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ik ga gauw even kijken voor een totaal plaatje van je kaart.
    Groetejsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, Nadine! En natuurlijk meteen even naar Bij Oma Dee geweest om je kaartje te bekijken. Vind 'm super.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!! gefeliciteerd en heb even je kaart in het totaal bekeken. Erg mooi!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts