Happy Birthday mate!

Voor mijn vriendin die nu al negen maanden in Australië zit heb ik een bijzondere verjaardagskaart gemaakt. Ik heb 'm niet opgestuurd, hij staat op mijn hobbykamer en ze krijgt hem als ze terug is in Nederland. De post naar Australië doet er zo lang over en geen pijl op te trekken! Bovendien heeft ze een soort postbus en dan moet ze maar net in de buurt zijn om hem te legen.

Het voorbeeld zag ik op Pinterest en is van Helen Cryer. Vond het effect van die venstertjes en vlinders op transparant sheet zo mooi, echt iets voor deze jarige job! Voor het mooie heb ik de gestempelde vlinders met een beetje stickles bewerkt. Niet zo goed te zien op de foto, maar in het echie glinsteren ze mooi.




Reacties

  1. Hoi Nadine,
    Dit is echt heel leuk zo op dat transparante sheet! leuk idee.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf modelletje! Je uitwerking is ook super mooi, heel leuk met alle vrolijke vlinders. Deze bijzondere kaart is heel geschikt voor deze bijzondere gelegenheid, 9 maanden een vriendin niet kunnen zien is lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk! Net of de vlinders tegen het raam vliegen, of er langs...En je kunt de kaart natuurlijk hel leuk neerzetten..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een vrolijke boel bij jouw thuis, heel leuk ontwerp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Nadine, ziet er super uit, daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn als ze weer thuis komt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heel leuk! Wat een super effect met de fladderende vlinders!
    Mis je je vriendin al?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag h'm voorbij komen, idd een bijz. effect. Ik vind het misschien net even te gekunsteld?!
    Wel erg knap gemaakt, en een vrolijk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! wat mooi!! Wij zijn stiekem wel een klein beetje jaloers op jouw vriendin want z'n mooi kaartje willen wij ook wel krijgen hihi. echt in 1 woord SCHITTEREND zo met die vlinders!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie bijzondere kaart voor een heel bijzonder iemand en gelegenheid! Wow mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooie kaart is dit en wat heb je hem ook super goed op de foto gezet.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. After examine a number of the weblog posts on your web site now, and I truly like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site record and will probably be checking again soon. Please check out my website as effectively and let me know what you think.
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, al die lieve vlindertjes in die mooie zachte kleuren!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend hoormet al die mooie vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat prachtig Nadine! Daar zal ze vast en zeker blij mee zijn!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaart, Nadine! kan me voorstellen dat zoiets teers niet gaat opsturen. Op FB te zien vindt ze hem nu al mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, deze vind ik wel supergeweldig hoor! heel knap uitgewerkt, ik denk dat ik die wel een keertje wil liften als dat mag,
    grtjs, thanks for sharing, =)
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een prachtexemplaar, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat apart en bijzonder is dit!! Prachtig gemaakt!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie! Dit is echt een juweeltje. Super mooi gedaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gaaf!! Volgensmij is het geen straf voor je dat ie nog even bij jou blijft staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. superleuk idee en een erg mooie utvoering, zo sierlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts