Series on Saturday #9 - Echo Park Here & Now


Is het alweer zaterdag? Verschrikkelijk hoe snel de dagen voorbijvliegen. Maar, tijd dus voor een serie van mijn hand. Vandaag met de vrolijke papiertjes van Echo Park Here & Now. Zo'n leuk blokje! Het was zoals jullie kunnen zien helaas geen perfect weer om foto's te maken (oops).

Hier een paar washi tapejes toegevoegd voor een accentje

Deze is gemaakt met de laatste restjes ;)

Mijn favoriet uit deze serie. 

Een beetje aan de drukke kant,
maar ik vind deze Kaiserkraft stempel zo leuk!

Voor de afwisseling een beetje CAS

En ook nog een jongenskaartje... ontstaan uit restjes

Dat was de laatste serie voor 2013. Maar in 2014 zal ik ongetwijfeld nog heel wat series maken. Of ik er elke week een kan laten zien, weet ik nog niet, maar ik ga mijn best doen. Er liggen in ieder geval nog wel wat paperpads op me te wachten ;) 

Fijn weekend!


Reacties

  1. Je bent weer lekker bezig geweest. Wat gaaf weer! Mijn favoriet is die met de krantenstempel. Hoe gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat we ook in 2014 weer van jouw geweldige series kunnen genieten! Ik vind het leuk om te zien hoe jij met papier dat ik nooit zou kopen (veel kleur ed), toch kaarten weet te maken die ik leuk vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf papier, je hebt er echt
    te gekke kaartjes mee gemaakt !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie weer! Ik ben benieuwd naar je creaties in 2014 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat geel knalt er lekker vanaf! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave serie weer! Ik vind het zo knap om met hetzelfde papier zoveel verschillende kaarten te maken! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt weer een hele mooie serie gemaakt! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts