D-day

22 februari is voor mij D-Day (of moet ik Dee-day zeggen?). Dan geef ik mijn eerste echte workshop in de winkel van Bij oma Dee. Ik heb er super veel zin in (vind het ook best een beetje spannend) om met een gezellige groep dit leuke boekje te maken. En echt waar, het is niet moeilijk (al ziet het er misschien ingewikkeld uit), dus laat je daar niet door weerhouden. Bovendien ben ik er om te helpen.

En weet je wat zo leuk is? Ik heb het boekje in mijn favoriete kleuren gemaakt, maar dat kunnen de deelnemers ook. Ze mogen namelijk zelf een paperpad uitzoeken.






Reacties

  1. Wat een gaaf boekje, Nadine!
    Veel succes met de workshop.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf, heel mooi gemaakt ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Met jouw mooie voorbeeld, je geduld en hulp moet dit een succes worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Prachtig voorbeeld, dat inspireert de deelnemers vast en zeker. Veel plezier alvast, dat komt vast goed als je eenmaal bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gaaf uit! Jouw eerste workshop wordt vast helemaal leuk. Succes!
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, en zo jammer dat ik er niet bij kan zijn! Het ziet er zoals altijd piekfijn uit. Heel gaaf gedaan, en erg knap, vind ik, die dit soort dingen nooit doet. Wie weet komt er nog een tweede keer!? Hopelijk heb je een leuke groep, en dat het goed komt dat weet ik zeker, want dat is jou wel toevertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig uit! Ook ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er ook super veel zin in! Kom maar op met die aanmeldingen ;)

    Doegie,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wauw Nadine wat ziet dit er gaaf uit !!!! Echt heel mooi !
    Ook ik ben terug in scrap-land ! Met een nieuw blog:

    www.bemmeltje123.blogspot.nl

    Ik hoop jou ook hier weer terug te zien !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohw, wauwie! Dit ziet er wel ff geweldig leuk uit zeg. Dat kan haast niet fout gaan. Suc-6 met je workshop.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw, wauwie! Dit ziet er wel ff geweldig leuk uit zeg. Dat kan haast niet fout gaan. Suc-6 met je workshop.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er leuk uit, Nadine! Ik wens je heel veel succes met de workshop, spannend (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes! Jouw boekje is in ieder geval erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nadine,
    Ik heb deze week je boekje in het echie bewonderd bij Miranda in de winkel, wat is hij geweldig !!!! ik hoop echt dat het me gaat lukken om te komen want wil er natuurlijk ook graag eentje maken.
    Groet Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts