Series on Saturday #10 - Vrolijke beterschapskaarten


Ik had vorige week zaterdag even... een zeg maar... sabbatical week haha. Ben toen helemaal vergeten om een serie klaar te zetten voor jullie. Nu weet ik dat jullie dat mij helemaal niet kwalijk nemen, maar zelf vond ik het toch jammer om de reeks te doorbreken. Dus daarom vandaag weer als vanouds een leuke serie met vrolijke papiertjes. Ik weet eigenlijk het merk niet, want ik heb ze van Cornelie gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind het een beetje PIP-stijl, zo gezellig!

Een vaste klant (hihi, zo leuk!) van mij vraagt regelmatig om beterschapskaarten. Nu heeft ze de vorige keer mijn hele voorraad geplunderd (geen probleem, natuurlijk), dus leek het me wel wat om met dit vrolijke papier er weer een aantal te maken. Dus, daar gaan we:

Mooi hart van het bloemetje, he?
Doordat het papier best druk is, heb ik veel met fris wit gewerkt en kraftkleur voor een beetje balans in de kaart (hoor mij nou). Het gladde papier was niet geschikt voor mijn zwarte Versafine inkt, dus ik geef eerlijk toe dat ik hier en daar een nieuwe tekst heb moeten toevoegen op een minder glad papiertje. Mijn Stazon was namelijk in geen velden of wegen te bekennen. Kwam weer tevoorschijn toen ik alle bende had opgeruimd. Zul je altijd zien!

Blijft een van mijn favorieten die vierkante cirkelstans
(ja zo noem ik 'm) van MFT.

Heerlijk om die bloemen uit te knippen, ontspannend!

Het papier heeft weinig nodig, zo mooi!

Volgende week weer een serie, beloofd! Wat gaan jullie allemaal doen van het weekend? Ik zit al vanaf 6 uur vanmorgen schaatsen te kijken (noem het gek, ik vind het leuk hihi). En straks gaan we naar een keukenzaak voor een eerste oriëntatie. Zin in! Vanavond uit eten met mijn ouders en morgen een high tea met vriendinnen. Dat wordt een leuk weekend. Hopelijk kom ik ook nog toe aan een kaartje, we zien wel!

Fijn weekend in ieder geval!

Reacties

  1. heey nadine,

    prachtige beterschapskaartjes zijn het geworden!!! supervrolijk papier en die "vierkanten circelstans" staat nog op mijn wensenlijst.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hier knap je wel van op!! Wat een vrolijke kaartjes Nadine!! Heel leuk gedaan!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave serie! Geweldig dat papier. Wens je een gezellig weekend, tip...ga NIET naar Keukenconcurrent!

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave serie!! Wens je 'n heel gezellig weekend en succes met de keukeninspiratie toer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad super papier! Misschien kan Cornelie even een tipje van de sluier oplichten wat betreft het papier?! Gave serie heb je er weer mee gemaakt! Fijn weekend. Klinkt beter dan het mijne, ik mag vandaag op de open dag van mijn school staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurige beterschapskaarten, Nadine. Heel leuk geworden!
    En ja, doet mij ook denken aan PIP. Heb een paar dekbedovertrekken die precies dezelfde kleurtjes en blommetjes hebben :lo)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nadine,
    Dit is een super vrolijke serie! Het papier is trouwens van cArt-Us: Romantic Flowers.
    Toen ik dit papier ooit in een winkel zag, belandde het direct in mijn winkelmandje (-:
    Ik vind het nog steeds heel mooi, net als jouw kaarten.

    Heel fijn weekend,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een geweldige kaarten! Dat papier is super gaaf en je hebt er mooie creaties mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, als je zo een leuke serie maakt.. ben je deze kaarten natuurlijk ook weer binnen no-time kwijt! Heel mooi! Bedankt voor je felicitaties. Gek he, het verschil tussen 26 en 27. Nou, ik leef nog hoor... mijn laatste dag 26 voelde erger dan een dag 27 zijn haha. Lekkere taart en heeeeeel veel leuke cadeaus sleepten mij door de laatste dag heen. ;-) Gekkigheid natuurlijk, maar nu ga ik proberen me pas weer druk te maken bij het echt 30 worden. Fijn weekend voor jou, maar dat gaat wel lukken zo te horen. Ik ga vandaag de verjaardag van mijn moeder vieren (nog meer taart) en morgen naar een knutselbeurs in Bleiswijk. Dus ik vermaak me wel. ;-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie en dat papier is helemaal te gek. Wauw! Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten met heel mooi papier! Als je daar niet snel beter van wordt!?
    Mijn weekend is heerlijk rustig! Even bijkomen van een drukke week. Succes met het uitzoeken van een keuken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooo woww hee dat is echt een leuke
    serie, en wat een geweldige papiertjes
    heb je gebruikt, hele gave kleuren ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het papier heeft inderdaad een PIPstijl! Veel kleurtjes enzo. Kan heel druk zijn, maar jij hebt er mooie en zeker geen drukke kaartjes mee gemaakt. Lekker zoet, maar niet te zoet! Veel keukenkijk plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt vrolijk! Helemaal geschikt om iemand op de fleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had jouw kaartenserie vanochtend al gespot, maar geen tijd om een reactie achter te laten. Ja, ik ben ook helemaal weg van dit papier. I love PIP. Het papier is van Cart Us en heet Romantic Flowers. Knap hoe je ermee gewerkt heb. Hoe geweldig mooi ik het papier ook vind, ik vind het lastig om er iets mee te maken. Je tweede kaart is heel erg gaaf (die met die vierkanten cirkels). Super leuke serie!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ehhh papiertjes zijn van ehhhh...zoek zoek, Cart Us!
    Erg leuk, maar idd best moeilijk te combineren. Maar wat weer geweldig, Super gewoon weer!! Ik geniet! Heb het zelf laatst ook voor een kaart gepakt, maar nog niet op. Je inspireert me enorm. Stuk voor stuk plaatjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey, wat een gezellige serie kaarten! Daar word je wel vrolijk van, ik vind ze erg leuk!!
    Fijn weekend, groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een lekker vrolijke boel. Helemaal leuk.
    De afgelopen paar weekenden heb ik het behoorlijk druk gehad,dus dit weekend ga ik nog maar eens aan de freubel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wooow wat een vrolijke serie, geweldig leuk papier!! Afgelopen weekend rustig aan gedaan, wat gefreubeld. En al een mooie keuken gespot?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaartjes! Ook wij hebben dit vrolijke papier. Maar wij vinden het net zo als sanne, behoorlijk lastig om er iets mee te maken.. Maar nu we jouw kaartjes zo zien, hebben we toch wel weer zin om er wat mee te proberen! Bedankt voor je inspiratie .
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh schitterend papier, schitterende kaarten!! Wow ... met het sombere weer dat er vandaag beloofd wordt is dit een heerlijk begin van de dag :) Prachtige serie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts