Inspiratie voor de lente

Wat hebben we een mooi schaatsweekend achter de rug, genieten! En tussendoor kan ik lekker met mijn hobby bezig zijn, een ideale combinatie. Met het leuke blokje Polka Dot Party van American Crafts mocht ik als lid van het Dee Tee weer lekker aan de slag. Het zijn niet de kleurtjes die ik heel snel zou pakken, maar toch zijn deze pastel tintjes wel erg mooi. Zeker in combinatie met wat hardere kleuren. Hier al een voorproefje van het eerste kaartje dat ik ermee maakte...


Op het blog van Bij oma Dee vind je nog een kaartje van mij met dit papier in dezelfde stijl. Heerlijk om mee te werken, een aanrader dus voor je winkelmandje ;).

Reacties

  1. Dat zijn hele leuke kleurtjes,
    mooi kaartje ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Zeker gaaf papier. De manier waarop je touwtje hebt vastgemaakt is echt heel leuk.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het touwtje is idd een eyecather! Heel erg leuk.
    Mooi papier, leuke combi, en ook je kaartje bij Miran. Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewaagd, de pastelkleuren combineren met het felle roos/roze en het zwart. Het resultaat is wel geslaagd! Ik ga de rest even bekijken bij Bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en vrolijk is dit kaartje!! Vandaag weer 3 keer Nederland op Podium, helemaal te gek!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje! Mooi gedaan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow gaaf kaartje hey!
    mooie zachte kleurtjes en dan past dat zwart er echt leuk bij!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei leuk kaartje! De harde kleuren zijn lekker subtiel aanwezig.


    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien vind jij de kleurtjes wat te zacht, maar ik vind het in combinatie met je fellere papier toch heel erg leuke combinatie!
    Het uitgeknipte bloemetje is ook zo mooi! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. En zo grappig hoe je het touwtje hebt vastgemaakt aan de kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kaartje !!! Laat de lente maar komen hoor !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts