SOS #39 Een (beetje) vreemde serie...


Zaterdag, dus een serie. Nu moet ik toegeven dat het maken van serie de afgelopen weken niet bovenaan mijn prioriteitenlijst stond. Veel andere (leuke) dingen slokten tijd op. Maar gelukkig heb ik een rijk archief :) En waar ik ook blij mee ben: een van mijn beste vaste klanten. Zij wilde voor haar medewerkers weer een stapeltje verjaardagskaarten op groot formaat (A5). Zo leuk vind ik dat! Welke werkgever stuurt zijn medewerkers nu een handgemaakte verjaardagskaart? 

Ze moesten allemaal verschillend zijn, dus pakte ik mijn paperpads erbij. Op groot formaat kaarten maken vind ik best lastig, omdat veel stansen niet berekend zijn op dat formaat en dus vaak in het niet vallen op zo'n groot exemplaar. Maar jullie mogen zelf beoordelen of het me evengoed gelukt is. Mijn klant was in ieder geval weer in haar nopjes met een flinke stapel kaarten.






Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag! 


Reacties

  1. die mag zeker en vast erg tevreden zijn ! geslaagde werkjes zijn het allemaal !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht! Wij hadden een lange tijd een creatieve receptioniste op mijn werk, zij maakte 3d kaarten tussen de telefoontjes door en wij kregen dus ook een verjaardagskaart. Erg leuk. Toen zij weg ging heb ik er over nagedacht om het over te nemen, maar daar hebben we (helaas) teveel werknemers voor! Op je foto's is niet te zien dat het grotere kaarten zijn, maar ze zien er goed gevuld uit en ik vind de opmaak van de kaarten stuk voor stuk weer erg leuk! Voor mij ben je weer geslaagd dus. :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een lastig formaat, maar dat is niet terug te zien. Leuk en goed ingedeeld! Ik snap wel dat ze een vaste klant van je is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er goed uit en voor elk wat wils, missie geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan, Nadine, het zijn prachtige kaarten geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe groot is groot vraag ik me af? Het is nl. niet te zien dat ze extra groot zijn. Ze zijn stuk voor stuk bijzonder mooi, alles heel mooi op elkaar afgestemd. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de tweede uit, die vind ik super!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Oh ik geniet hier van jouw kaarten, ik vind ze allemaal zo mooi,
    en het is je gelukt om ze heel verschillend te maken, bij jou
    is zo'n uitdaging wel in goede handen !
    Ik vind A5 eigenlijk ook een hele leuke maat om een kaart te
    maken, maar doe het eigenlijk niet zo vaak.

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal mooi, de laatste is mijn favoriet! Zeer geslaagd dus.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze stansen vallen zeker niet in het niet, al kan ik me wel voorstellen dat je het geen echt makkelijk formaat vindt Maar wel super dat je zo'n goede vaste klant hebt en dat zij blij is met deze serie snap ik, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! De kaart met de grote vlinder is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze toch echt helemaal geslaagd, hoor! Zo leuk van dat een werkgever zijn personeel handgemaakte kaarten geeft!
    De tweede kaart is toch stiekem mijn favoriet.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze ook helemaal super, hoor! Zeker leuk dat de werknemers een kaart krijgen die uniek is! Bijzonder zo'n groot formaat.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze weer mooi, je zult ze maar mogen ontvangen van je werkgever, extra groot, stuk voor stuk plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed gelukt deze A5 kaarten, stuk voor stuk zijn ze prachtig en mooi ingevuld qua verdeling.
    Mijn favoriet is toch wel kaart nummer 2.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke, gevarieerde serie! Knap om op A5-formaat te werken. Lijkt me lastig. Voor jou zo te zien geen probleem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een serie is een serie, daar gaan we niet flauw over doen ;-)
    Je kaarten zijn prachtig! Het valt helemaal niet op dat het grotere kaarten zijn, er zitten voldoende details in om naar te kijken. De kaart met de vlinder is mijn favoriet, vooral door de 'rushes' aan de onderkant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een klus, maar wat zijn ze mooi geworden. Ik hou erg van blauw met bruin tinten, dus kies ik voor de 2e kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergoed gelukt!!
    Tot vrijdag @ maartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts