Winterse kaartje met DoodleBUG

Goedemorgen, fijne tweede kerstdag! Leuke eerste dag gehad? Wij wel, gezellig met familie. En we maken ons op voor de volgende ronde. Wel heerlijk relaxed in de ochtenden, dus we rusten ook lekker uit. Toen dacht ik dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden als ik nog een paar kerstkaartjes zou showen... gewoon een leuke frisse, winterse serie. Komt ie!


Mijn favoriet, met cirkels :)





Ik ben eigenlijk nooit zo'n fan van Doodlebug. Het zijn vaak bijzondere (felle) kleuren, maar met deze lijn was het uiteindelijk wel heel leuk werken. Zeker met een vel stickers erbij.

Reacties

  1. Leuke vrolijke serie, vind deze kleuren wel mooi samen, ze geven toch wel een winters gevoel. Hier wordt vannacht de eerste sneeuw verwacht . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dit is dat blokje van Doodlebug, wat bij mij telkens weer van de bestelling afviel. Ik vind het een superleuke serie, lekker vrolijk. Wij zijn net terug van het Kerstdiner bij mijn zwager en schoonzus, was erg gezellig. Nu even een weekje uitbuiken en dan gaan we ons opmaken voor oudejaarsavond, dit keer bij ons thuis :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie! Vooral van die tweede kaart ben ik weg! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie, mooie kleuren ook. De beestjes en sneeuwmannetjes zijn te grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke serie! Wat een vrolijke kerstkaartjes. Stuk voor stuk schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker leuk! Het zijn frisse kerstkaarten geworden!
    Groetjes,
    Gerjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk was tweede kerstdag ook geslaagd en heb je een fijne kerst gehad! Deze kaartje zijn lekker vrolijk, en inderdaad ik vind dat papier ook altijd net té schreeuwerig van kleur! Fijne jaarwisseling alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke, vrolijke serie is dit geworden! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts