Wonderlijke Washi Workshop Bij Oma Dee

Aanstaande vrijdag geef ik Bij Oma Dee de Wonderlijke Washi Workshop. Want, wat kun je eigenlijk niet met Washi tape? Ik heb allemaal leuke voorbeeldjes gemaakt van wenskaartjes, Project Life Kaartjes, labels en andere ideetjes om Washi tape te gebruiken.


Heb je zin om aan te schuiven, dat kan! Van 14.00 tot 16.30 uur kun je je heerlijk uitleven met allerlei leuke washi tapejes.

In de ochtend staat de workshop Cijfers & Letters gepland. Wil je beide workshops volgen, dan krijg je 2 workshops voor de prijs van anderhalf, oftewel een hele dag workshoppen voor € 22,50 (inclusief lunch). 


Reacties

  1. Dat ziet er superleuk uit. Veel plezier !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...dat ziet er wel weer erg leuk uit, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gemaakt ! geslaagd hoor ! mooi
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer prachtig uit Nadine! Jammer dat het zo ver rijden is voor me..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foutje, nog een keer, hoera, een workshop, fijn, dat ik ook weer mag komen.
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie creaties, jammer dat het zo ver rijden is ! lijkt me zo leuk om eens mee te doen.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en vrolijk ziet dit eruit!! Jammer dat het zo ver weg is.....................

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mijn verjaardag had je ook zo een geweldige kaart met washi tape gemaakt. Nogmaals hartelijk dank hiervoor. Ik weet zeker dat de workshop een succes wordt, zeker omdat jij hem hebt voorbereid en de beste voorbeelden op tafel liggen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, en dan moet ik werken, zo jammer dat ik niet heen kon. Zaterdag a.s. kom ik lekker wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts