#1 december - Optellen naar Sinterklaas


Omdat ik mijn blog de afgelopen tijd toch wel een beetje heb verwaarloosd, en daarmee jullie dus ook, wil ik het goedmaken in december. Het is tenslotte een tijd voor cadeautjes en 'giving'. Ik begin de eerste dagen in Sint-stijl. We gaan optellen naar 5 december.


Van oude stukken cardboard heb ik een optelkalender gemaakt. Eventueel kan ik aan de achterkant nog foto's van die dagen plakken, zodat er een mini-album ontstaat in Sinterklaas-stijl. Ik heb het heel rustig gehouden met veel kraft, zwart-wit, vellum en een tikkeltje goud. The way I like it!

Tellen jullie mee?







Reacties

  1. Een optelkalender, da's weer eens wat anders! En je uitvoering.... Prachtig als altijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schandalig verwaarloosd! ;) Nee joh, niks moet hè?! Leuke optelkalender, zou inderdaad leuk zijn om foto's aan toe te voegen. Hoe heb je dat gouden lijstje gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gouden lijstje is een vel van ik dacht American Crafts met 12 lijstjes op een vel. Ik heb ze los gesneden en op 4x3 inch gebruikt.

      Verwijderen
  3. Moet inderdaad iedereen voor zichzelf weten, hoor. Maar wel leuk dat je weer wat post, ziet er top uit! Een mini albumpje daarmee lijkt me een goed idee! ben benieuwd of je dat ook echt gaat doen en dan wel laten zien, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kalender. Vind het idee van een boekje achteraf wel goed gevonden. Erg mooi gedaan ook in deze kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!! Ben heel benieuwd naar de volgende nummers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vol verwachting klopt ons hart.... Benieuwd hoe de andere dagen eruitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook snel verder kijken want dit ziet er erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts