Liftchallenge #102 - Welcome Baby Girl


Bij gebrek aan inspiratie werkt de liftchallenge altijd goed. Even je gedachten op een ander pad zetten, dan ontstaat er vanzelf iets leuks. Dus besloot ik van de week een poging te wagen met Liftchallenge #102, een kaart waarop je je papier moest vouwen (zie hierboven het voorbeeld). Met de nieuwe Sugar Pea stempels en dies die ik van het weekend Bij Oma Dee had gekocht, wilde ik iets maken. Dus dat combineerde ik tot dit lieve, simpele kaartje...


Ook aan de slag met deze leuke set? 









Reacties

  1. Leuk gedaan, Nadine! Ik ben zelf nog steeds aan het nadenken wat ik zou kunnen met deze challenge. Want ik vind hem niet zo eenvoudig. Maar jouw uitwerking is subtiel en heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoezig! Ik vind de vlaggetjes lijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een rompertje kan je op een babykaartje helemaal niets fout doen vind ik. Ik vind ze geweldig! En het vlaggenlijntje maakt he kaart helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de materialen in de webshop gespot, super leuk! Leuke kaart heb je er ook mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat je weer eens meedoet met ons. Mooi en lief kaartje heb je gemaakt, mooi vouwtje en erg leuk lijntje met de letters baby. Het lieve rompertje maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suoer leuk gedaan! Dat rompertje is echt super schattig. Leuk hoe je het papier hebt omgevouwen en daar het woord girl hebt gestempeld.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé gezellig dat je weer eens langs wipt, en met een leuke lift nog wel, maar ja, dat zijn we van je gewend.
    Het setje is super leuk, en de vlaggetjes top. Leuk deze lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk lief leuk lief leuk lief maar vooral snoezig .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts