Schetslayout - Happy souls shine


Zoals vorige week beloofd, vandaag weer een uitdaging die ik samen met Johanna ben aangegaan. In het kader van 'gebruik wat je koopt' ;) deze keer een Bloom (collectie van Crate Paper) layout op basis van de volgende schets:


De kleuren van de foto hadden wel iets scherper gemogen, zie ik nu. Al zien jullie vast wel de schets erin terug. Die Bloom collectie van Crate paper heeft behoorlijk heftige patronen, dus combineren is dan wel een kunst. Met de leuke stickers en teksten heb ik geprobeerd weer een beetje balans aan te brengen.



Volgende week woensdag weer een nieuwe uitdaging. Geen Bloom papiertjes dan (nee, ze zijn nog niet op), maar een layout in zwart-wit en kraft. 

Reacties

  1. Past helemaal bij de vorige, :-) en je aanbeveling "gebruik wat je koopt", is er een die ik op mijn papierkast moet plakken, sommige zijn te mooi om te gebruiken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Leuk geworden en wat een heerlijke papierlijn! Inderdaad nog lang niet op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het combineren van drukke prints gaat jou altijd heel goed af op kaarten. En dus ook op een LO. De knalkleuren doen het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe layout!
    En crate paper...oeh i love it!
    Dit is ook een mooie serie!

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn niet bij te houden zeg! Ik heb er gewoonweg helemaal geen tijd voor....maar super leuk elkaar zo uit te dagen, dat stimuleert ook. Errug druk papier, zeker, maar erg knap zoals je dan toch weer rust brengt. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf is deze lo weer echt super.. Super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf is deze lo weer echt super.. Super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf deze lo zeg ! knap hoor met zulk druk papier !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk zeg ! Heerlijk vrolijke papiertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts