Mini book for my special friend

 I was in the local scrap shop Simpel Scrappen two weeks ago, and there I found a lovely little mini book example made by Sonja Hillhorst. She was working in the shop and told me te example was on their blog. So I bought the base for this Maya Road mini book and went home. I wanted to make a cute mini book for one of my best friends' birthday. So I took some paint, some ink and stamps and created this one:

I really enjoyed scrapping again. I love mini book for they are ready in less than a day! (I know, I'm not much of a patient scrapper). Love how this little book turned out...

Reacties

  1. hoi hoi.. ik zag je berichtje binnen komen op simpel scrappen. Ik ben dan wel niet sonja.. maar ik was evengoed ongelooflijk nieuwsgierig! Wat is hij verschrikkelijk leuk geworden.. je miniboekje!! helemaal super.. zal je berichtje even naar sonja mailen.. ik weet niet of ze het anders ziet =) wens je een super dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nadine
    Kreeg je mailtje even doorgestuurd van Mireille.
    Wat een vreselijk mooi boekje is het geworden, echt SUPER!!!!
    Ben direct volger geworden bij je, dus blijf je volgen.
    Kan ik zien wat je nog meer voor mooie dingen maakt.
    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts