Basic grey herfstkaart - part 2

Zoals beloofd, laat ik jullie deze week de kaarten zien die ik met een oude papierlijn van Basic Grey heb gemaakt. Ik vind Basic Grey altijd een merk die papier maakt waar je heel goed mee kunt combineren, omdat ze mooi effen papier hebben met prachtig design papier. Ik heb maar 4 vellen van deze lijn, maar je kunt er eindeloos mee combineren.

Dit is kaart nummer 2 uit deze collectie ;) Hij is een beetje somber, maar wel stijlvol vind ik. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat is jullie favoriete papiermerk?

Reacties

  1. een hele mooie sjieke kaart nadine.
    inderdaad prachtig papier.
    mooi met die ponsrand erlangs.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart! Idd heel stijlvol met het zwart en rood. Erg mooi papier is dit zeg. Mooie details zoals de bloem en swirls. leuk ook dat je 2 kanten hebt afgerond. Dat geeft toch weer een andere look he.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet somber hoor, maar juist prachtig!!! Helemaal in balans, en mooie details! Ik vind Basic Grey ook vaak heel mooi, maar ook Bo Bunny, Echo Park,My Minds Eye, en zo zijn er nog wel een paar. Maar ik kies nooit op merk, maar op uiterlijk, maar belandt dan wel vaak in dezelfde merken, met af en toe een uitstapje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts