Toch een prijs voor de Lift Challenge Winnaar!

Goedenavond! Allereerst welkom aan alle nieuwe volgers van de afgelopen tijd! Al meer dan 50! Leuk om te merken dat zoveel mensen geinteresseerd en benieuwd zijn naar mijn creaties. Vanmiddag heb ik samen met mijn schoonmoeder en de oma van mijn vriend (ook mijn oma inmiddels hoor ;)) DERTIG!!!uitnodigingen gemaakt voor het 50-jarig huwelijksfeest van opa en oma. En ik kan jullie met enige trots vertellen dat ze heeeel mooi zijn geworden, nog mooier dan ik had verwacht :). Ik heb nog geen foto gemaakt, want ze zijn nog niet allemaal af, dus die houden jullie nog van me tegoed!

Sponsor
Verder kreeg ik vandaag een super leuk mailtje van Cornelie. Ze had een reactie ontvangen van een van onze Challenge deelnemers, Miranda/ScrappyDoo met een eigen webwinkeltje. Ze verkoopt allerlei leuke scrapmaterialen voor een leuk prijsje en wil voor de challenge een prijs sponsoren, hoe leuk is dat?! Dus hoewel het voor de fun bedoeld was, maak je nu dus toch kans op een prijs.
UPDATEDe winaar mag een vel stempels uitzoeken uit de categorie Super Deal Clear Stamps. En daar zitten toch leuke stempels tussen! En als je niet wint, dan koop je ze gewoon ;), want ScrappyDoo verkoopt echt heel betaalbare stempels!

Meedoen kan nog steeds!
Meedoen aan de challenge en kans maken op de prijs kan nog tot 29 augustus, ennehh, zoveel werk is het niet volgens de meeste deelnemers die je voorgingen, dus waag een poging! Ik sluit vandaag af met een kaartje die ik al tijden terug heb gemaakt, maar volgens mij nog niet heb laten zien op mijn blog. Dit was een van mijn eerste just-stamps-experimenten! Fijne avond en een fijn weekend!

Reacties

  1. Dit zou ik geen kaartje vinden van een beginneling! Maar aangezien het toch eentje is uit je beginperiode is het heel duidelijk dat je het écht in de vingers hebt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor jullie dat jullie al een sponsor hebben voor de challenge! Ik hoop dat ik tijd vind om mee te doen met de challenge, want ik vind hem echt een uitdaging. Je hebt een leuke kaart gemaakt zeg! Heel anders dan je andere kaarten, maar ik vind hem super gelukt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty! Love the distressed blue edges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Die tekst vind ik echt geweldig! leuk met dat raster eronder! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet teveel poespas en toch super mooi

    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een beginner; niet slekte!!!Mooie kleuren, de kaart ziet er goed uit!
    Doegie, liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beginnerskaartje?? wauw ziet er supermooi uit! Leuk dat jullie een spontane sponsor hebben voor de challenge.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart nadine, je kleuren vind ik heel mooi.
    en wat een leuk nieuws dat je toch gesponserd wordt.
    het is toch super gaaf.
    nou heel veel succes ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a pretty card Nadine. Love how you stamped over the background image... pretty colors. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart, geen beginners werk!
    groeten mina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is maar een klein prijsje hoor!!Maar is het niet...."Wie het kleine niet eert....."
    De winnaar mag 1 stempelvel uitzoeken in de categorie Stempels - Super Deal Stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het erg mooi. Alleen-stempel-kaarten vind ik best moeilijk maar het is gaaf om te doen. Mooie kleuren bij elkaar en die tekststempel vind ik super! Leuk he dat Miranda een prijs beschikbaar stelt!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts