We dare you: doe de liftchallenge!

Wij (Cornelie en Nadine) vonden het tijd voor een nieuwe challenge. En wat is er handiger dan zelf bedenken? Juist: na-apen! Dat vonden wij nu ook. Daarom willen we jullie iedere maand een 'liftchallenge' aanbieden. Als je zin hebt om mee te doen, is het de bedoeling dat jullie de door ons gekozen kaart namaken. Wij hebben dat ook al gedaan om jullie nog meer te inspireren. Uiteraard mag het namaken in jullie eigen stijl, maar we willen het voorbeeld erin terug blijven zien.

Dit is de voorbeeldkaart























Het is een heel eenvoudige kaart van Karin Meghini, maar het is echt moeilijk om het zo simpel te houden (geloof ons). Dus prober het, je zult versteld staan van het resultaat! Hier hebben jullie alvast een voorproefje:

Cornelie























Nadine





















Spelregels...

- Jullie hebben 3 weken de tijd, de kaart moet dus vóór maandag 29 augustus op je blog staan.
- Plaats op het blog van Cornelie je link in Mr. Linky.
- In de week erna kiezen Cornelie en Nadine een top 3, die we vermelden op onze blogs.
- Vooralsnog zit er aan een plek in de top 3 geen prijs verbonden, je doet het voor de leuk en voor de eer!

We vinden het super leuk als je meedoet!
Veel succes, we wachten jullie inzendingen met spanning af!

Reacties

  1. he dat is super gaaf, ik vind het een heel leuk idee.
    ik zal eens kijken of ik eruit kom.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaa ik vind het een enig idee Nadine! Ik doe mee hoor. Ik zie bij Cornelie al dat ik jullie voorbeelden veel mooier vind dat het origineel. Toppie! Ik ga straks an de freubel!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee!! Ik zal ook eens een poging gaan wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee, ik ga het zeker proberen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, eens kijken of ik tijd heb om ook één te maken. Het ziet er simpel uit,maar......... meestal valt het tegen. Die van jou en Cornelie zien er supermooi uit en zoals José zegt mooier als het origineel!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk initiatief meiden! Ik vind jullie kaarten ook mooier dan het origineel! Ik kijk of ik tijd heb om mee te doen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk idee !!! Ik ga zeker proberen mee te doen. Een hele uitdaging voor mij om de kaart zo simpel te houden...
    Jullie kaaren zijn geweldig ! Mooi die geembosste tekst op jouw kaart.
    Succes !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The translator doesn´t work so I don´t know what it says on your post,but here on r¡the comments I see they talk about a challenge....
    Love all the cards and yours is amazing.I love this style.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel erg leuk idee hoor en gave kaartjes hebben jullie gemaakt mooier als het origineel. Kijken of ik nog ergens een gaatje vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zo te lezen gaan er vast meer meedoen. Ik heb mijn kaart klaar!!! Zo enthousiast ben ik ja! Morgen komt ie op m'n blog.
    Ja, de brads komen van de Action, cool he! Prikkie kosten ze. Die swirls van jou kan ik nergens vinden bij de Action :-(.
    Doei!
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh Nadine, je berichtje onder "een reactie plaatsen" ... er staat massage en das dus wat het is, een massage hahaha. Het moet message zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HUH, je had die swirls toch bij de Xenos? Kon ze daar ookniet vinden, haha!
    De reacties zijn TOF!! Nu hopen op evenveel inzendingen! Ook tof dat ze de moeite nemen om bij ons allebei een reactie in te tikken!(bijna allemaal dan!)
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihihi de Xenos. Darn, daar kijk ik zelden. In mijn hoofd zat de Action. Maakt niet uit hoor, ik ga zsm naar de Xenos! De brads liggen hier in Vlaardingen bij de hobbyspullen! Succes met zoeken.
    Gr. Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Nadine, ik kom bij jou ook even zeggen dat ik het een topidee vind!! En ga natuurlijk ook een poging wagen! Ben ook gelijk volger geworden van je blog!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk bedacht ik ga even kijken of ik er tijd voor heb!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely CAS design! Love the embossed sentiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was een leuk idee dames! Ik ga zeker meedoen met de challenge! Jullie voorbeelden zijn super leuk geworden zeg, veel leuker dan het voorbeeld.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hepper eentje klaar!!! Hier is de link:
    http://joseshoekje.blogspot.com/2011/08/thanks-for-all-you-do-lift-challenge.html
    Ik vond het hartstikke leuk om te doen en ga er vast nog eentje maken.
    xxx Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Enig Nadine, Jose maakte mij attent op dit leuke initiatief.
    Ik ben je volger geworden en ook van Cornelie.
    Nu aan de slag, tot gauw, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou nadine ik heb mijn kaart af en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    karin

    http://karinsartscrap.blogspot.com/2011/08/lift-challenge-card.html

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor je lieve rectie op m'n blog en ik heb de kaart ook gemaakt na zoveel liften kon ik het natuurlijk niet laten om ook deze te liften, hi,hi. Hier vind je hem;

    http://scrappietoo.blogspot.com/2011/08/nieuwe-challenge.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb jullie challenge af, vond het toch best lastig om zo min mogelijk te gebruiken! Leuk dat er zoveel reacties zijn op jullie challenge, het is dan ook een erg leuk initiatief!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nadine,hartstikke leuk dat jullie deze challenge gestart zijn.
    Ik heb inmiddels m'n kaartje ook al geplaatst.
    En ga zo nog even reklame voor jullie maken dmv het logo op m'n blog te plaatsen.
    Veel succes!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts