Weer een prijs...

Ik zag tot mijn verrassing op Mina's blog dit leuke berichtje. Tweede in haar 'kaartenwedstrijdje' ter ere van haar 25-jarig huwelijk, hoe leuk is dat?! De eerste prijs is terecht voor Karin, knap hoe je een mooie kaart kan maken van alleen maar wit papier (uitdaging!!)! En ook José (derde) en Cornelie vielen in de prijzen! Ik ga snel mijn adres mailen, want ik ben super benieuwd wat voor kleinigheidje Mina in gedachte heeft. Komt vast helemaal goed!

Nu ga ik lekker slapen, morgen doe ik weer een blogrondje!
Fijne avond!

Reacties

  1. Nadine, gefeliciteerd met je tweede plaats bij Mina, je kaart zag er ook heel mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terecht hoor! Prachtige kaart was het, een dikke proficiat!!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts