Christmas card 3 and 4...

Ik heb jullie dit jaar nog maar 2 kerstkaarten laten zien. Meer had ik er tot nu toe ook niet gemaakt. Maar daar is de afgelopen week verandering in gekomen. De productie komt gestaag op gang zal ik maar zeggen. Vandaag laat ik jullie er twee zien die ik met het prachtige karton van Action heb gemaakt. Ik vind het echt heel mooi papier. Jammer alleen dat combineren niet heel goed gaat met zoveel verschillende dessins en geen 'effen' vellen papier. Toch doen die glitters het goed, geeft de kaart net dat beetje extra, want het design heb ik vrij simpel gelaten...


Reacties

  1. hoi nadine
    dat probleem met het action papier heb ik ook
    maar jij hebt er toch mooie kaarten mee gemaakt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze top!! Je hebt er iets heel moois mee gemaakt met het papier van de Action. Heb er gisteren nog mee in mijn handen gestaan, wist het eigenlijk niet zo geod. Maar als ik jou kaartje zie.................Heel stijlvol.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind ze ook prachtig!!!! Zijn die chipboards ook van de Action? Heb het papier bewust laten liggen. Zaten idd hele mooie tussen, komt volgend jaar wel weer.
    Super!!
    liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kerstkaarten nadine, jij kan ook van alles maken en knutselen.
    het papier is heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi, dat design simpel houden is een goed idee met dit papier! Heel mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaartjes Nadine !!! Ik ben zelf niet zo van de glitter, maar deze kaarten zien er super uit !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke kaartjes. het is inderdaad moeilijk om dit papier te combineren. Hedt si je wel goed gelukt.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Nadine! Vooral van de tweede ben ik helemaal weg. Je hebt het idd mooi papier echt prachtig verwerkt.Wat is die tekstlabel ook gaaf zeg!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts