CFY #40 Veel liefs...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik meedeed aan challenges. Ben wel bezig geweest met een paar kaarten voor onze liftchallenge, maar die kan ik natuurlijk nog niet laten zien. Ik kwam de sketch van CFY tegen op een aantal van jullie blogs en ben er zelf ook mee aan de slag gegaan.

Heb mijn oude papiertjes weer uit de kast gehaald en heb de sketch een beetje gedraaid, waarna al snel deze kaart tevoorschijn kwam.


















Mission impossible
Heb als goede voornemen dat ik mijn stempels weer wat vaker ga gebruiken en mijn papier beter ga opmaken (mission impossible???). Verder heb ik voor deze kaart eigenlijk weinig materialen gebruikt. De cuttlebug is er niet eens aan te pas gekomen!

Fijn weekend allemaal!

Reacties

  1. ik vind het een mooie kaart nadine en heeft ook niet meer nodig.
    goed idee om he stempels eens meer tegebruiken, kan ik dat ook zien het is jammer als je ze niet gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee meer is niet nodig, het is een prachtig kaartje met de kleurencombi zo, ja heel erg mooi, weer!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg leuk geworden! Leuk dat je de sketch hebt gedraaid! Het papier blijft een toppertje, evenals die postzegels van het papier!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nadine,
    Wat een mooie kaart, romantisch!
    Groetjes Elllie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een geweldige kaart geworden in supermooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat ontzettend leuk is deze kaart zeg! Leuk gedaan met de postcard en de postzegels! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en ik vind die papiertjes zo mooi!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooooooh wat een gave kaart!!
    wat origineel zo :D
    vind em helemaal super!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn die postzegels leuk zo op deze kaart! ze lijken helemaal gemaakt voor deze sketch, goed bedacht zeg! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wauw wat een gave uitwerking van mijn schets !! Ik zit met open mond te kijken ! Leuk dat je 'm gekanteld hebt en die postzegeltjes zijn zoo leuk !
    Super dat je hebt meegedaan !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een super mooie kaart zeg, en wat een geweldige uitwerking van de sketch door het te draaien.
    Echt super mooi!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nadine, je kaartje is helemaal top!! Gaaf dat kantelen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof! Papier opgebruiken dat zal voor mij ook moeilijk worden want ik koop toch zo graag eens een nieuwtje bij. Stom toch hé!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Nadine!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf! Doet me denken aan Eline Pellinkhofstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal top dit kaartje! wat een vrolijk geheel.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw!! Deze kaart vind ik echt waanzinnig mooi!! Die hoort in de Top 3 thuis hoor!

    groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je top 3 plekkie!!! Verdiend!!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts