DCL #121 Happy birthday...

Wat een heerlijk weekend is dit. Gisteren alle tijd gehad om lekker te freubelen en om tegelijkertijd schaatsen (EK Allround) te kijken. Efficiƫnt toch wel he? Vanmiddag zal ik helaas de 10km moeten missen, omdat we een familiefeestje hebben.

Maar ik zal jullie verder niet vermoeien met mijn schaatsfan-verhalen. Ze zijn weer van start gegaan: de dames van DCL! En met een hele leuke sketch ook direct. Niet veel poespas, gewoon een leuk ontwerp. Ik heb mijn mandje met oude papierblokjes erbij gepakt en deze kaart gemaakt. Vind deze kleurencombinatie nog altijd erg mooi en ben ook tevreden over de uitwerking. Wat vinden jullie?

Fijne zondag nog!

Reacties

  1. Inderdaad een prachtige papiercombinatie! Heel erg mooi gedaan. Ik ga ook eens over deze sketch nadenken!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Ik heb de sketch nog niet gezien, maar jouw kaart maakt me nieuwsgierig!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hele mooi combie. Hele mooie kaart met een echt Nadine-layout.
    Veel plezier op het feestje. Ik ga straks wel "ff" de 10 km kijken!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook een hele mooie kleuren combinatie.
    Heel mooi kaartje zo.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die combinatie van lijnen en bloemen en de kleuren zijn ook heel mooi samen! Kortom een mooie kaart.


    groetejs van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Papier en kleuren combinatie, vind ik ook helemaal super en zal nooit vervelen!!
    Heel erg mooi, weer, en ik blijf dat blaadje, die stans ook zo mooi vinden. Heel mooi kaartje!
    Veel plezier op het feestje!
    Ik wist niet eens dat er schaatsen was...
    Ben lekker aan de freubel en verder Tim vertroetelen want die is ziek.
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supercombinatie, en dit papier is prachtig!! Top kaartje is het weer. Veel plezier op het feestje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeker een mooie kleurencombi!!
    heel mooi kaartje :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je mag trots zijn het is een hele mooie uitwerking met een mooie kleurencombi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerdje zeg! Gaaf kleurtje en schattige bloemetjes. Helemaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vindhet een prachtige stijlvolle kaart!Gave kleuren! Ik ga ook even op zoek naar de sketch daar;)
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Nadine !! Ik ga ook proberen deze schets te maken, vind 'm toch wel erg leuk !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals al gezegd door mijn voorgangers een combi van papier. Heel leuk zoals je de sketch uitgewerkt hebt. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig.kaartje Nadine een hele mooie combinatie en mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal super Nadine, prachtige papiercombinatie!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijs bij DCL!! Dik Verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nadine, ik heb problemen met de hotmail vande DCL, ik zie dat er mail is maar ik kan hem niet openen. Kan jij jou keuze van stempels mailen naar mijn eigen mailadres: m.zwackhalen@planet.nl.
    Bedankt. :0

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts