Een klein voorproefje...

Iedereen de beste wensen voor 2012! Dat het maar weer een creatief jaar mag worden!

Voor mij is het jaar in ieder geval wel creatief begonnen. Na een gezellig brunch met familie ben ik gisteren alweer aan de slag gegaan met een cadeau envelop voor mijn oma, want die is vandaag jarig. En omdat ze zelf ook heel creatief is en ze een heel stel creatievelingen om haar heen heeft, wordt er wel wat van mij verwacht natuurlijk ;). Dus ik heb iets leuks gezocht in mijn inspiratie-mapje die wel heel erg groot is inmiddels, maar dat is altijd handig!

Ik laat jullie alvast een klein beetje zien, want misschien kijkt oma zelf ook mee...














En dan is er morgen natuurlijk de start van het nieuwe lift-seizoen. Challenge 7 gaat morgen online en het is een makkie (denk ik) om mee te beginnen. Meer verklap ik nog niet, morgen gewoon even op het liftchallengeblog kijken.

Ik wens iedereen een fijne dag! Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo lekker?

Reacties

  1. Nog de beste wensen voor 2012! Nee, hier schijnt het zonnetje nog niet, maar wat nog niet is, kan nog komen. Je creatie ziet er veelbelovend uit! Gefeliciteerd met je oma!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt niet alleen een creatieve oma, maar ook een hele hippe oma, als ze (misschien) je blog leest, gaaf! Gefeliciteerd met je oma, en aan het voorproefje te zien krijgt ze een mooie kaart!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als oma dit ziet, is haar nieuwsgierigheid zeker gewekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de beste wensen voor 2012 en ik ben benieuwd naar de rest van de kaart.
    nog van harte gefeliciteerd met je oma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat maak jij ons lekker nieuwsgierig !! :-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er al erg leuk uit! Ik ben erg benieuwd...

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er alvast veelbelovend uit! Voor jouw ook een gezond en leuk 2012!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts