Het scrapvirus heeft toegeslagen...

Help, ik heb een virus te pakken... Gelukkig geen griepje, al zou dat een stuk voordeliger zijn ;). Nee, ik ben weer aan het scrappen geslagen. Ik vind het nog altijd erg leuk om te doen, maar heb nooit zoveel foto's klaarliggen waar ik mee aan de slag kan gaan. Daar moet ik dus nodig aan werken.

Gelukkig heb ik van mijn vriendin weer nieuwe foto's gekregen om het fotoboek van haar dochtertje af te maken. Dus ik aan de slag met de CFY sketch! Heb er mijn eigen draai aan gegeven. Ook hiervoor heb ik weer wat oud papier uit de kast gehaald, geen idee van welk merk. Letters zijn van Kruidvat (ook oudjes).

Zou het dan toch ooit gaan lukken om mijn papier op te maken? Vast niet, want ik vond het alweer haast zonde om het papier te verknippen...




Reacties

  1. hier zal je vriendin super blij mee zijn
    een hele mooie lo
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat virus is besmettelijk, ik heb met foto's van mijn zoontje ook een aantal LO's gemaakt, en als dat eenmaal lukt, is het zo gaaf en weer anders dan kaarten maken. Ik ken dat "zonde van het knippen juist van het kaartenmaken, waar ik ook wel eens 12x12 vellen voor gebruik. "O jee, wat als ik er nu nog een LO van had willen maken" denk ik dan. Het virus heeft jou goed te pakken, prachtige LO heb je gemaakt. Mooi kader ook om die grootste foto, die springt er echt uit! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Mooie layout heb je gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat ook vaak met mooi papier... :-)
    Je LO is wel heel erg mooi! Je vriendin zal zeker tevreden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor!! :) moet je zeker vaker doen dat scrappen :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ook niet verwacht dat je dit níet zou kunnen!
    Heel erg mooi geworden! Super foto's ook om mee te werken!
    Top LO dus!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo da's een mooie LO. Waarom zijn sommige mensen toch overal zooooo goed in??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie LO hoor en wat lief dat je dat voor je vriendin doet,groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik wil ook zo graag weer aan het scrappen gaan, maar ik ben ook niet zo van de foto's. Hoop inderdaad dat daar ook verandering in komt. Misschien moet ik eerst een betere camera aanschaffen... Deze lay-out is erg leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lay-out heb je gemaakt!
    En over dat virus; ik heb het ook en het is zeeeeeer hardnekkig, je komt er echt niet zomaar vanaf..... Sterkte ermee!!!! ;)
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat ziet er lief en schitterend uit nadine.
    hele mooie layout.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem onwijs gaaf geworden, zo lekker fris en met die leuke papiertjes en letters! Mooi effect geven de speelse bloemen en de titel heb je erg leuk gedaan, Nadine!
    Ik ben begonnen met lay-outs maken toen het scrapvirus mij te pakken kreeg, maar heb ook niet genoeg foto's om zo vaak een lay-out te maken. Af en toe een opdracht voor CFY lukt wel en dan is het ook erg leuk om te doen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie layout Nadine !! Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt past perfect bij de foto's. Ik vond het eerst ook altijd zonde om in papier te knippen, maar dat is helemaal over, er komt wel weer mooier papier uit :-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lay-out! Knap gedaan en leuke kleurtjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. superlootje! Mooie frisse kleurtjes en wat een heerlijke foto's heb je gebruikt, vooal die middelste:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke LO heb je gemaakt! Ach er zijn ergere virusjes toch? gewoon lekker aan toegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er leuk uit Nadine!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts