Just because... you're amazing!

Zometeen ga ik naar mijn vriendin TVOH kijken, gezellig! Maar eerst wil ik jullie nog even een kaart laten zien die ik laatst heb gemaakt. Kan meer van een project spreken, want ik was er wel even mee bezig. Vooral met het recht uitsnijden van de vlinders met m'n cuttlebug. Het papier is van een superleuk papierblokje van Action. Een voorbeeld zag ik op het blog van Kristina Werner. Ik zou er zeker even een kijkje nemen, want ze maakt super mooie dingen! 

Fijn weekend allemaal!





Reacties

  1. Whow, wat een kaart! Hij is prachtig!! En de tekst is ook héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past ie mooi in elkaar met die vlinder! Mooi gedaan en de kleuren prachtig!! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik echt supergaaf!!!
    Goed weekend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kunstwerkje op en top!!! Heel erg mooi gemaakt!! Knap!!! Supermooi en origineel kaartje, eeehhhh, project idd!
    Veel plezier vanavond, wij gaan ook lekker kijken!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart van KW heb ik ook nog in mijn achterhoofd om eens te maken, leuk bedacht, he?!
    Jouw uitvoering is ook beeldig!
    Fijne en gezellige avond samen!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de tijd wat je er mee bezig bent geweest is niet voor niks geweest
    je kaartje mag gezien worden
    heel erg leuk gedaan, en de kleuren combinatie is mooi
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow nadine je kaart is schitterend ik vind vlinders geweldig.
    en wat gaaf papier lekker fris.
    ik zou zeggen veel plezier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow . .wat mooi. ik zal ok eens op het blog van Kristina gaan kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Heel mooi! Ik ga het niet kunnen laten om daar eens te gaan kijken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super mooi gemaakt!!!!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooi kaartje, heel strak hoor !
    Die blokjes van de Action heb ik ook, echt onwijs leuk papier is dat. Maar zulke mooie kaarten als jij maak ik niet hoor. Ff oefenen eerst nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dit is een plaatje! Erg origineel! Die vlinders zijn prachtig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!! 'k Kijk ook regelmatig bij Kristina. Leuke filmpjes heeft ze ook! Maar jouw kaart is heel mooi geworden, zo met die vlinders!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw... Ik ben fan van de kaartjes (en video's) van Kristina, maar deze uitwerking is wel heel mooi! Helemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjeempie wat is dit mooi!! Super de uitgesneden vlinders en wat een gaaf papier! De tekst is ook prachtig. Ik ga zo eens ff op het blog van Kristina kijken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een superkaart zeg. Prachtig uitgesneden, heel netjes gedaan. Erg leuk dat papier van de Action. Had het gezien maar niet meegenomen... damn!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow supergaaf zeg echt erg mooi en inderdaad Kristina maakt prachtige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk, leuk! Weer zulke mooie vlinders en inderdaad Kristina maakt geweldige dingen en de youtubefilmpjes zijn ook helemaal geweldig.
    Fijn weekend,
    Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. PRACHTIGE kaart, Nadine!! Mooi gedaan met de vlinders en het model van je kaart vind ik ook heel mooi.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihihih, zo te zien zijn mijn vlinders in je hoofd blijven spoken. Wat een prachtige chique creatie. Ik kan me voorstellen dat daar heel wat werk inzit. Maar dat was het weer waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je eerste plek bij DCL! Ha, je tweede prijs deze week :-) Leuk he.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card Nadine! Love all those sweet butterflies fluttering about!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts