Just for fun...

Vaak gebruik ik de leuke sketches op internet om een mooie kaart te maken. Soms zit ik gewoon lekker een eind heen te freubelen. Een beetje rommelen met papier dat nog op tafel ligt van een vorig project en snijmallen die bijna (per ongeluk) met de troep mee de prullenbak ik rollen... oeps!

Maar het is wel zo dat ik tijdens dat rommelen soms de meest leuke kaarten en modelletjes uit mijn mouw tover. Dus het is zeker geen verloren tijd. Dit is er zo een... gemaakt van de mooiste restjes papier en mijn favoriete snijmal (de vlinder).


Reacties

  1. Heerlijk he dat rommelen, en die snijmallen heb ik ook al een paar keer uit de prullenbak gevist, je rommelen is deze keer wel erg goed gelukt, wat een mooie en stijlvolle kaart, gaaf zo met die cirkels! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en zoveel laagjes! Zelfs de vlinder heeft laagjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een super mooie kaart.Prachtige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje! super! mooie vlindermal is dat idd. Hij ligt hier ook en wordt supervaak gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, hij is prachtig geworden. Wat een schitterende kleuren en mooi zo met die cirkels.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, en dat met restjes!
    Gelukkig dat hollanders zo zuinig zijn ;)
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt! De vorm is super! Rommel jij maar lekker door!! haha!!
    liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie stijlvolle kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nadine, je bent zo mooi op dreef!
    Helaas zat ik al twee avonden aan tafel met ideeƫn, schetsen en papier, maar geen resultaat... Zo frustrerend...
    Gelukkig heb jij daar geen last van. Kom ik gewoon hier naar jouw mooie kaartjes kijken.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wou dat ik dat ook kon. Ik ben slecht in rommelen. Prachtig papier is dit zeg. En wat een schitterende creatie. Hoe verzin je het!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, al rommelend heb jij er wel een supermooie kaart wten te maken. Gaaf model ook. Misschien moet ik ook maar eens gaan rommelen haha.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, lekker gerommeld hoor! Heel mooi geworden met de dubbele cirkel.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rommel jij nog maar even lekker door met je mooie en leuke ideeƫn! Ik kom wel kijken!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem weer mooi hoor! Je hebt goed gerommeld!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,

    Deze is echt supergaaf, goed gelukt.
    Grappig, ben op het moment met hetzelfde papier bezig.......

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die is super leuk nadine ik vind de vorm mooi aan de voorkant en dat de ronding terug komt in dat circel.
    en prachtig papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo ontstaan vaak de leukste creaties. Of soms uit fouten die je gemaakt hebt. Kleurencombi is mooi en ook de vorm is bijzonder. Leuk, Nadine. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Nadine,

    Ik vind het natuurlijk leuk dat je mijn kaart opslaat. Teken dat ie goed gelukt is!
    Dank voor je complimenten! Jij hebt hier ook prachtige creaties staan!
    Creatieve groetjes Aly
    www.crealy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldig mooie kaart en vlinders stansen doen het altijd goed staan ook hoog op mijn gebruikers lijst

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als dat geen mooie restjes zijn! Prachtig resultaat Nadine!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is echt een schitterende kaart. Ik vind de uitstekende cirkel een heel mooi idee. Prachtig alle laagjes en heel mooi papier. Een topper!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts