Liften is leuk!

Jullie hebben vast allemaal wel al de nieuwe liftkaart (#7) gezien. Tot aanstaande zondag 12.00 uur hebben jullie nog de tijd om mee te doen. Het is leuk om eens een heel andere techniek uit te proberen dan je gewend bent.

Ik heb van de week nog een tweede kaart gemaakt op basis van het leuke voorbeeld van Lisette Gibbons. Het is gewoon een handig en leuk model. Heb geprobeerd er weer een mannenkaartje van te maken, want daar heb ik altijd gebrek aan. Maar dit leuke en stoere papier van ??? is daar wel geschikt voor, vind ik. Misschien had ik die glimmers achterwege moeten laten...

Reacties

  1. Die glimmers kunnen best. Niets mis mee! ik vind h'm weer heel geslaagd! Erg mooi gedaan!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee die glimmers mogen er best op nadine, ik vind het een stoere mooie kaart vooral met dat touw.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind m geweldig, echt een mannenkaart met dat mooie papier en het touw staat ook erg stoer en die glimmers die horen er nu eenmaal bij.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi! Stoer dat touw! En de glimmers passen er echt wel bij...

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!! Glimmers kunnen best, hoor.
    Ook je kaartjes hieronder zijn weer erg gaaf, je ben lekker productief geweest tijdens mijn vakantie!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannen houden ook heus van glimmers hoor! Mooi kaartje. Ik kom er niet mee uit de voeten, kan er geen afmetingen bij bedenken. Daar ben ik heel slecht in. Dus ik sla de challenge helaas over. want de kaart is echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een mooie kaart!! De glimmers kunnen er goed bij hoor!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en stoer kaart hoor en de glimmers kunnen best. Ga eens kijken of ik ook iets kan maken voor deze liftchallenge.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ook deze is weer erg leuk!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is stoer! Dat touw eromheen ga ik echt onthouden, ziet er erg mooi uit en het maakt de kaart helemaal af! Groetjes joyce (en heb het blogvirus inderdaad goed te pakken, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een dankbaar modelletje! Weer mooi gedaan Nadine!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Te gekke kaart en te gek papier. Ik vind het ook een leuk model. De glimmers passen er prima bij. Erg mooi gedaan.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts