Nog meer scrapsels...

Wat een super leuke reacties kreeg ik op mijn LO van zondag! Heb sinds de start van mijn blog niet heel veel echt scrapwerk laten zien (wel af en toe gemaakt), dus ik was wel benieuwd wat jullie ervan zouden vinden. Al is het principe natuurlijk hetzelfde als kaartjes maken en daar zijn jullie vaak ook enthousiast over. Ik ga vandaag gewoon verder met het showen van de layouts uit het boek voor mijn vriendin, want ik ben van het weekend weer verder gegaan.

De pagina's horen naast elkaar in het boek, maar ik moet nog eens bekijken hoe ik dat beter op de foto kan zetten. Hopelijk kunnen jullie de pagina's naast elkaar 'denken'.



Ik vond dat deze kleurrijke foto's niet heel veel nodig hadden en anders wordt het boek ook zo dik, dus heb ik het vrij simpel gelaten. Heb hiervoor ook weer papier uit de uitverkoop van Simpel Scrappen gebruikt, komt errug goed van pas ;). Ze hadden afgelopen weekend trouwens 19 procent korting op alles, dus ik ben nog snel even naar binnen gewipt. Heb nog heel leuke scrapstempels gekocht en een mooie randpons van Martha Stewart. Daar zullen jullie binnenkort wel het een en ander van terugzien op mijn layouts en kaarten.

Leuk dat jullie weer langskwamen! Fijne avond nog!


Reacties

  1. ooooooooo die heb je weer leuk en mooi gedaan nadine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het enig Nadine. Leuk al die foto's en gaaf al die grote woorden er bij.

      Verwijderen
  2. Deze vrolijke hebben inderdaad niet veel nodig! Maar je hebt het weer leuk gedaan hoor! Je motiveert me om er ook eens mee aan de slag te gaan.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze zijn weer erg leuk !!! Lekker vrolijk ! Wat leuk dat je dit voor je vriendin maakt.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook mooi zo! Als ze overladen worden, vind ik het maar niks want de meeste aandacht moet toch nog altijd naar de foto's gaan en daar ben jij prima in geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wast zijn ze vrolijk je foto LO tjes! Leuk de grote fel gekleurde letters erbij!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof allemaal! Hoeft niet druk. Is juist mooier soms, vind ik tenminste! Erg leuk vind ik het en lekker vrolijk!
    Liefs cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat je goed af, dat scrappen! Ik vind ze erg mooi geworden, vooral als je twee pagina's hebt die bij elkaar passen, en toch allebei nét even anders zijn. Ik blijf die vlinders prachtig vinden, vooral leuk dat je ze allemaal een ander kleurtje hebt gegeven! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie indeling en erg leuk die blokken met de letters ertussen. inderdaad... de foto's hebben verder weinig poespas nodig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nadine,
    Wat een mooie lay-outs heb je gemaakt! Strak en toch vrolijk.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan zo zeg! Die foto's hebben verder niks meer nodig, mooie indeling zo en met die grote letters is het helemaal af toch? Wat ontzettend leuk dat jij dat voor je vriendin maakt trouwens, zo'n heel album!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry, Nadine, ik loop heel veel blogberichten achter. Wat ben je toch goed bezig, heel leuk allemaal.
    Ook je LO's. Die zien er top uit. Ik hou van van de rustige uitstraling.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent in Lo's net zo goed als in het maken van kaartjes! Ik vind deze ook weer erg mooi! En idd, vaak hebben foto's niet zo veel extra's nodig! Dat wordt een prachtig boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige LO is dit geworden zeg! Prachtige foto's (en zoveel ook, knap hoor!) En die letters zijn geweldig erbij! Echt supergaaf!!!!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een kleurige foto's deze spreken al voor zich en hebben inderdaad niet veel nodig
    groetjs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts