Tijd om te liften!!!

Vandaag start het nieuwe liftjaar met liftchallenge #7. Ik heb dit keer de kaart uitgezocht. Het is een kaart van Lisette Gibbons. Ik vind haar kaarten en creaties super mooi en ik volg haar al tijden. Neem dus snel een kijkje op het liftchallenge blog. Daar vind je ook mijn kaart:


En uiteraard ook die van de andere teamleden (Cornelie, José en Marjan) en de meelifters van deze challenge (Brenda en Tinie). Bovendien heb ik dit keer een klein prijsje beschikbaar gesteld. Benieuwd? Kijken ;).

Cadeau envelop
Dan laat ik jullie vandaag ook nog de cadeau envelop zien die ik gisteren aan mijn oma heb gegeven.
Het is gemaakt naar aanleiding van een heel mooi voorbeeld van de Poolse Agnieszka. Ik heb de envelop al een tijdje op mijn to do-lijstje staan en dan nu helemaal uitgewerkt. Was erg leuk om te doen. En het was ook helemaal niet moeilijk, dus probeer het ook eens uit, zou ik zeggen, want het geeft leuk weg als je bijvoorbeeld geld wilt geven. Tip: gebruik stevig, dubbelzijdig scrappapier (vel 30,5 x 30,5 cm).





Reacties

  1. Je kaart voor het Liftblog is gaaf, dat wist je al, dat ik dat vind! Maar je cadeauenveloppe had ik niet gezien natuurlijk. Prachtig is het geworden, exht heel moi van afwwrking in dit papier en de mooie toevoegingen. Je Oma zal dit vast bewaren!
    Groetjes vanuit La Palma!

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart erg mooi en de cadeau-enveloppe vind ik helemaal schitterend!
    2 prachtige creaties!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lift is te gek nadine! Heel mooi papier.
    Je envelop vind ik ook super. Ook alweer zulk mooi papier. Je hebt er echt een neus voor om het juiste uit te zoeken voor je prachtige creaties!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Nadine, die envelop is echt te gek geworden! Mooi papier heb je gebruikt zeg! Jouw uitwerking van de liftchallenge is ook leuk. Ik ga zeker weer meedoen. Ik ga eens even een kijkje nemen op die blogs.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Прекрасный конверт! И интересная бумага для него выбрана!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave lift zeg!! en die envelop ziet er ook geweldig uit!! Ook voor jou nog de beste wensen voor 2012:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave lift zeg, ook een leuke envelop met prachtige details!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie liftkaart en een super mooie envelop.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een prachtige creaties gemaakt!! Je bent echt heerlijk op dreef zeg!! helemaal super. Zowel je lift als je envelop!! Lijkt me leuk om te maken!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie liftkaart heb je gemaakt en je cadeauenvelop is ook prachtig!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan me voorstellen dat je haar blog geweldig vind! Helemaal mijn ding ook! Jouw kaart is weer een schitterende creatie. Je creaties doen niet onder voor die van Lisette hoor! En die kado enveloppe. Wat sjiek! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die giftenvelop is gewoon de MAX! Prachtig gemaakt! De liftkaart die je uitzocht vind ik ook mooi, hopelijk vind ik nu de tijd om nog eens deel te nemen.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nog de beste wensen voor 2012
    Mooie kaart en envelop heb je gemaakt.Ook weer een leuke uitdaging
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog de beste wensen voor 2012!! Je kaart is geweldig Nadine! Mooi die sterren! Maar je envelop ook, wat een gaaf papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow helemaal mooi, Nadine, je envelop. Echt prachtig!! Mooi papier ook. En je liftchallengekaartje is ook te gek. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een leuke lift! en die je envelop is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Leuke lift,en je envelop is ook mooi.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts