Tijd voor een nieuwe liftkaart (#8)...

Toen Cornelie het liftteam de prachtige kaart van Ingrid Danvers opstuurde als voorbeeld voor Liftchallenge #8, was ik direct erg enthousiast. Ik volg Ingrid al jaren en ben gek van haar stijl. Hoe zij papier combineert met de mooiste teksten en stempels, geweldig!

En met de liftkaart gebaseerd op die van Ingrid was ik dan ook snel klaar. Maar met zo'n gaaf voorbeeld kan het haast ook niet mislukken, toch? Dus ik wil al mijn volgers oproepen vooral mee te doen met deze liftchallenge, want binnen de kortste keren heb je een geweldige kaart! En misschien is het wel een heel andere stijl dan je zelf hebt, maar dat maakt het liften ook juist zo leuk!

Gave prijs
Je kunt meedoen tot zondag 29 januari, 12.00 uur en de prijs is zeker de moeite waard. Benieuwd wat het is? Kijk dan snel op het liftchallenge blog! Dit is mijn uitwerking:

Reacties

  1. Je lift is geweldig goed gelukt, heel mooie kaart is het geworden. Met toch een Nadine touch erin, knap! Ik hoop ook dat er veel meiden weer meedoen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga eens kijken of ik er ook iets mee kan maken, die van jou is in iedergeval weer SUPER!!

    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek Nadine! De theekop met de opstijgende damp vind ik top! Mooi papier heb je ook gebruikt.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem heel gaaf gelift nadine, super leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Nadine, leuk zoals je de swirl achter het theekopje langs laat lopen. :))

    Mail jij nog even je keuze nog door aan ons van de digi stempels die je gewonnen hebt bij de DCL? ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het liftkaartje is prachtig maar die van jou vind ik ook helemaal super!! Gaaf zo'n "dampend" kopje thee:)Geweldig gedaan!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij maakte alvast een mooie lift! Heel leuk gedaan weer!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart Nadine !! Grappig hoe je de damp uit het theekopje hebt gedaan !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw uitwerking is erg leuk geworden!! Wat een leuke kaart!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje Nadine ben al jaren een trouw fan van Ingrid's werk dus dat gaat helemaal goedkomen.
    En om je vraag te beantwoorden hoe ik mijn kaarten bewaar schaam, schaam ik heb ze gewoon in twee grote plastic dozen liggen. Moet nog steeds op zoek naar een geschikte methode dus als je een tip hebt?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts