Het is niet wat het lijkt...

Het zal toch niet? Nee, ik heb geen kaart voor mijn eigen verjaardag gemaakt haha. Vandaag is mijn vriendin Lisanne jarig. We kennen elkaar van de middelbare school en dus wordt ook zij 25. Helaas vieren we wel tegelijk aanstaande vrijdag onze verjaardagen voor vrienden, dus kunnen we niet bij elkaar langskomen. Maar met een kaartje heb ik vandaag natuurlijk wel aan haar gedacht. En nu wil het toeval dat ook Lisanne dol is op zwart wit grijs en roze, dus maakte ik maandagavond deze kaart voor haar. De foto is in het donker gemaakt, dus de kleuren zijn niet heel geweldig, maar het gaat om het idee.

Fijne avond allemaal!


Reacties

  1. Gaaf, wat een mooie letters. Je hebt hetzelfde roze blokje gebruikt als ik voor jouw kaart, haha! Fijn verjaardagsfeest! Groetjes joyce. Ps, heb je gemaild, maar twijfel een beetje of ik het goede adres heb gebruikt. Laat je me ff weten als je niets hebt ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit was vast geen straf om te maken, zo in je favo kleurtjes! Hij is superleuk!!! Ben trouwens onwijs benieuwd hoe het met al je ontvangen kaartjes staat!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is mijn kaart voor jou op de bus gegaan...
    Leuk dat je vriendin dezelfde smaak heeft! Kon jij lekker aan de gang met je favoriete kleuren (=
    Alvast een fijne verjaardag, Nadine!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een chique, maar tegelijkertijd ook een heel vrolijke kaart. Leuk dat jullie van dezelfde kleuren houden! Alvast een fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en de foto is goed gelukt hoor

    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog effies wachten voor jouw eigen echt verjaardag, maar morgen een gezellige dag/avond alvast! Superkaartje Nadine, leuk dat jullie hetzelfde mooi vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Wat een gaaf papier weer zeg. Mooie cijfers zijn dit. De brede rand van de kaart vind ik ook gaaf. Steekt heel mooi af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt Nadine.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card,love the design and the colours are fab.fab work,love Merethe

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts