Skypen in pasteltinten...

Ook voor deze skype kaart zijn we weer met een schets in de weer geweest. Meestal zoeken we er een op Pinterest, terwijl we door onze mapjes scrollen. Dat gaat ongeveer zo:

C: "Die op de zesde rij, derde van rechts... die is leuk! Ik zag hem laatst al ergens."
N: "Oh die met die swirls?"
C: "Nee, die daaronder, met die cirkels."
N: "Ja, die is zeker leuk, doen we!"

De ene keer bedenk ik iets, de andere keer Cornelie, net wie er iets in haar hoofd heeft. En dan gaan we dus papier uitzoeken. Vaak gaat dat op dezelfde manier als hierboven. Alleen kunnen we via Skype elkaar natuurlijk de papiertjes laten zien. Voor deze kaart hebben we weer voor dezelfde papiertjes gekozen. Pasteltintjes dit keer. Wel lastig, vind ik.


Gelukkig had Cornelie laatst al eens een kaart met dit papier gemaakt en ze combineerde het toen met kraft, een geslaagde combi, vond ik. Gelukkig had ik leuke knoopjes erbij en ook een bijpassend touwtje. De stempel paste er wat mij betreft goed bij, net als de verfspatterstempel van Eline.


Ook Cornelie maakte natuurlijk met deze schets en dit papier weer een heel ander kaartje.


Reacties

  1. Het hele zachte is er zo op deze manier af. Vind h'm erg geslaagd zo samen met de knoopjes en spatten. Toffe kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een mooie kaart, heel mooi de pasteltinten met het kraft gecombineerd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, prima om ook te liften. Ik vind hem zo mooi dat hij naar mijn pinterest verdwijnt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door het kraft is het pastelpapier niet zo zoet meer. Mooi. De knopen en verfspatten geven het geheel ook een wat stoere uitstraling. Ik vind 'm mooi!
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, een heel andere kaart als Cornelie. Doordat je kraft hebt gebruikt wordt et allemaal wat minder soft, en ook de verfspatjes werken daar aan mee. Een hele leuke schets hebben juliie uit gezocht. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo'n mooie uitwerking, prachtige kleuren combo en hoe leuk zijn die verf spettertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, leuk met de knoopjes en de spettertjes passen perfect!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat een pracht kaarten maak je toch altijd. Deze is ook weer zo mooi.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jouw versie ook erg mooi. Leuk met dat kraft en de verfspetters zijn helemaal gaaf!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke schets en ondanks de zoete kleurtjes een stoere kaart! Klinkt echt gezellig, dat skypen, en leuk dat jullie elkaar zo uitdagen! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kraftpapier geeft het zachte eerder een stoere uitstraling. Ik vind de verfspatters leuk (-:

    Gezellig dat jullie weer skypekaarten maken! We want more ((-:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh, die schets lijkt erg op die ik voor Cornelie gemaakt had, zeg. Maar dan gespiegeld.
    Prachtig, prachtig is je kaart! Erh leuk papier en wat mooi is dat effect van de kraft eromheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, ik ben weg van de sketch. Je kaart is ook erg leuk geworden. Je kaarten hieronder ook. Wat een mooi papier!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ojaaa dat ken ik zo van ja die daar op die rij.
    mijn schoonzus en ik doen dat als we iets zien op marktplaats.

    maar je kaart is schitterend Nadine ik vind hem helemaal geweldig zo met dat zachte papier tegen dat kraft papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een hele leuke kaart
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk en inderdaad niet te zoet. Rondjes zijn leuk! De verfspetters ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is erg goed geslaagd. Nu snel bij Cornelie kijken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die van jou is ook al zo gaaaaf!
    Jullie zijn echt goed bezig.

    Groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zag het net bij Cornelie en die van jou is ook al zo prachtig geworden Nadine, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind de schets super en jou uitwerking ervan ook! Wat een lieve en zachte uitstraling heeft deze kaart!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh ik vind 'm gaaf. Mooie kleurencombi ook!
    Enne...nieuwe foto op je blog, leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooi kaartje!! Super dat kraft bij die pasteltinten!!
    groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts