Bij oma Dee schets #7

Nou die noodkreet van Miranda voor meer deelnemers was voelbaar, hoor! Ik ben direct aan de slag gegaan die dag met de leuke schets van Cornelie. Het papier van Pink Paislee (TrendSETTER, uiteraard te koop bij Bij oma Dee) gebruikt en schuiven maar weer!


Als je het blokje papier kent, dan zou je het misschien niet direct herkennen, maar ik heb de zwart- en mintkleurige eruitgepikt om te combineren op deze kaart. De golfvorm heb ik geknipt door op de achterkant met een cirkel twee golven te tekenen. En daar paste precies die cirkel in met die grappige tekst. Gevonden op Pinterest en al tijden geleden uitgeprint, maar nog niet gebruikt:

Je kunt dit plaatje ook als echte stempel kopen bij Moosmade.



Fijn weekend!



Reacties

  1. Ik vind het een erg mooie kaart! Die golf erin heb je heel strak gedaan, knap. Mooi papier en inderdaad een leuke tekstcirkel.mtwine en pareltjes maken het helemaal af!
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super gave kaart geworden, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Nadine , veel plezier met Cornelie , we gaan vast het resutaat zien , xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie moo! Prachtig van kleur. Vind dat omgevouwen hoekje ook zo leuk. Veel plezier vandaag!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer kaartje is het geworden en die tekststempel is helemaal tof.
    Ben ook nog van plan de sketch te gebruike maar of het ne nog gaat lukken?

    Fijn knutselweekend!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem fantastich! Super leuke kleuren! Het plaatje heb ik ook eens gepint, maar nog niets mee gedaan. Dit is wel héél leuk natuurlijk! Ik ga morgen lekker de hele dag kaarten-opdrachtjes maken. Veel plezier op de stempelparty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha jij heel veel moeite doen om op het laatste moment je kaartje te posten, hebben wij net besloten de schetsuitdaging nog een maandje te verlengen, i.v.m. de vakantieperiode. Hij is wel erg leuk je kaartje en ook de tekst vind ik geweldig!

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ... hihi, ik denk dat je weet wat mijn plannen waren voor vandaag (-:
    We hebben het weer gezellig gehad, hè?! Zo leuk! Zijn jullie zonder omwegen goed thuisgekomen?

    Je kaartje vind ik super. Sterren, daar heb ik ook een zwak voor. Ik lees net, dat de challenge verlengd is. Misschien doe ik ook nog mee.
    Fijn weekend verder!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is adorable, luv those pearls...hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, mooi, mooi in al z'n eenvoud echt een geweldige kaart! Wat lief dat je deze digi deelt, dank je wel :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts