#5 december - Een heerlijk Sinterklaas avondje vastleggen in Pocket Pages


Yes, het is 5 december. Sinterklaas is altijd weer een mooi moment om vast te leggen. Wij gaan morgenavond dobbelen, dus dan heb ik mijn foto-camera in de aanslag. Vorig jaar maakte ik ook een aantal leuke foto's, die ik dit jaar eindelijk heb gescrapt. Met deze 6x8" hoezen van Becky Higgins kun je heel makkelijk feestjes scrappen. Leuk natuurlijk om daarbij zelf wat kaartjes te maken. 



Dus met papier, stempels en stansen heb ik 1 foto van het dobbelen verwerkt op deze pagina.

Ik wens jullie allemaal een fijne sinterklaasavond. Waarschijnlijk duik ik in mijn scrapkamer vandaag om te werken aan mijn foto-album. 

Reacties

  1. Joepie, het heerlijke avondje is gekomen! Leuk om hiervan de foto's te verwerken tot iets leuks! Veel scrapplezier en een hele fijne avond gewenst. Ik krijg mijn ouder, broer, zusje en aanhang op bezoek voor samen eten en Sint avond met lootjes, cadeautjes en héél veel gedichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik moet inderdaad niet vergeten om ook foto's te maken! Vaak vergeet ik dat juist op feestjes te doen... Leuk ook dat je nederlandse teksten hebt gebruikt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er goed uit! Veel plezier, wij hebben het gisteren al gevierd met Emmy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan het aftelboekje. Ik hoop dat je een leuke Sinterklaas hebt gehad.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk heb je dit gedaan.en wat ziet het er netjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts