Pocket page beach style


Nog een paar dagen kun je meedoen aan de Scrap EveyDEE Vissen-challenge van Bij Oma Dee. Op 24 april aanstaande sluit namelijk de challenge. Wat de bedoeling is? Dat is eigenlijk heel makkelijk:

Maak een layout of pocket page op basis van het volgende inspiratie-plaatje

Ik deed dat met deze layout. Eigenlijk heb ik maar 1 kleine foto verwerkt op de pagina, maar het versieren eromheen geeft me ontzettend veel plezier. Beetje knippen, beetje plakken, stempelen en spelen met embellishments, super ontspannend!



Doen jullie nog mee? Je kunt een leuke paper pad winnen.


Reacties

  1. Hij is heel leuk geworden Nadine !!!!
    Lekker frisse kleuren !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts