Moodboard Woensdag #4 - Bloom, smile & love


Na een lange vakantieperiode vonden de meiden van Moodboard Woensdag het wel weer eens tijd voor een moodboard uitdaging. Ik ben er al een hele tijd geleden mee aan de slag gegaan, want ja, wie weet hoe ik me deze woensdag voel.

De kleuren uit het moodboard zijn wel een beetje (boel) uit mijn comfort zone, dus ik moest even zoeken naar papiertjes die hier goed bij passen. Gelukkig zag ik ook nog een grijs/bruin muurtje op de foto. Daar kon ik wel iets mee. 


Voor deze layout scrapte ik een heel bijzondere foto van mij en mijn zus met onze zichtbare en iets minder zichtbare zwangere buikjes. Zo speciaal om deze periode samen te beleven, dat moet af en toe vastgelegd worden he?

Wil je kijken hoe de andere meiden zich door het moodboard hebben later inspireren?
Kijk dan even in mijn rechterzijbalk. Daar vind je al hun blogs. 

Bedankt voor je bezoekje, fijne dag!

Reacties

  1. Oh ik vind het moodboard helemaal geweldig en ondanks dat het niet jouw kleurtjes zijn, vind ik je layout toch superleuk. Komt natuurlijk ook door die gave foto ;-)) Sterkte met deze hitte. Liefs XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dit samen te kunnen beleven. Goed idee om dat met deze lo vast te leggen. Mooi geworden, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nauw dat heb je fantastisch gedaan...gestapt uit jouw comfort zone en dan meteen met een geweldige layout!! Prachtige design,Nadine..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nauw dat heb je fantastisch gedaan...gestapt uit jouw comfort zone en dan meteen met een geweldige layout!! Prachtige design,Nadine..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaaaaa gaaf jou lo super leuke foto. Leuk leuk leuk.
    Ik hoop dat alles goed met je gaat deze warmte doet misschien niet veel goeds. Denk aan jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaaaaaa gaaf jou lo super leuke foto. Leuk leuk leuk.
    Ik hoop dat alles goed met je gaat deze warmte doet misschien niet veel goeds. Denk aan jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! En vrolijke kleurtjes, ondanks dat het uit je comfertzone is! Samen met je zus, zo gezellig :-) nou sterkte met de hitte...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een super lo geworden, zo buiten je comfortzone ! Wat een leuke foto, leuke herinnering ! Hopelijk hou je t vol in deze warmte !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super lo geworden, zo buiten je comfortzone ! Wat een leuke foto, leuke herinnering ! Hopelijk hou je t vol in deze warmte !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem ook helemaal super! Wat een super foto en lekker veel op de lo te zien! Sterkte nu met deze temperaturen. ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem ook helemaal super! Wat een super foto en lekker veel op de lo te zien! Sterkte nu met deze temperaturen. ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem ook helemaal super! Wat een super foto en lekker veel op de lo te zien! Sterkte nu met deze temperaturen. ....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks dat het buiten je comfort zone is, heb je er een hele toffe lay out van gemaakt! En wat ontzettend leuk dat je zus en jij tegelijk zwanger zijn, mooie foto! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto van een zo`n speciaal moment. De lay out is geweldig. De kleuren maken mij helemaal vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind m weer supergeslaagd Nadine! Erg mooie layout geworden en wat bijzonder om samen met je zus zwanger te zijn! Mooie foto! Succes met de laatste loodjes!Het is nu niet meer zo warm gelukkig. Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees net op de blog van Miranda dat je inmiddels bevallen bent! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts