Moodboard Woensdag #6 Thuis

Kijk eens wat een prachtig moodboard! Daar ben ik laatst mee aan de slag gegaan. En met mij nog een aantal dames van ons groepje 'Moodboard Woensdag'


Het ligt heel erg voor de hand om alleen maar grijs en wit te gebruiken. Daarom heb ik besloten wat kraft aan mijn layout toe te voegen.


Hij is vrij clean gebleven, maar daar had ik even zin in :)
Kijken jullie ook wat die andere meiden hebben gemaakt? Je vindt hun blogs aan de rechterkant van mijn blog.

See you!

Reacties

  1. Wat leuk zeg om de layout op kraft te scrappen, is weer heel anders zo maar erg leuk! Wat een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gaaf jou lo leuk hoor jou lo ook weer helemaal anders. Clean is ook mooi . Ik vind eerlijk veel mooi met scrappen. Maar goed. Wat heb je een prachtige foto gebruikt. Heerlijk nog zo lekker klein. Ik kom net van een opendag voor het voortgezetonderwijs terug. Weer een nieuw hoofdstuk dus mijn advies GENIET het is zo snel groot.
    Fijne avond
    👀👆2

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gaaf jou lo leuk hoor jou lo ook weer helemaal anders. Clean is ook mooi . Ik vind eerlijk veel mooi met scrappen. Maar goed. Wat heb je een prachtige foto gebruikt. Heerlijk nog zo lekker klein. Ik kom net van een opendag voor het voortgezetonderwijs terug. Weer een nieuw hoofdstuk dus mijn advies GENIET het is zo snel groot.
    Fijne avond
    👀👆2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie combi met dat kraft, heel stoer en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh yah...clean in echt mooi !! Dat zou mij niet lukken..en het zwart wit foto is zo darling !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooo, ook mooi ! Super met kraft, en echt een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts