Use your stuff #1

Daar gaan we dan! #useyourstuff heeft mij de afgelopen week enorm gemotiveerd om aan de slag te gaan met 'vergeten' spulletjes. Dit is de eerste layout, waarvan ik al een sneak heb laten zien op mijn instagramaccount...


Natuurlijk is het vooral papier wat je dan als eerste pakt. Maar deze lijstjes lagen ook al een tijdje te verstoffen. Tijd om een mooie collage te maken. En zoals je ziet hoeft echt niet overal een foto in :)

Met de embellishments ben ik lekker gaan schuiven en spelen. Een stickertje hier, die cut daar... en op het laatste moment voeg ik dan altijd nog wat stempeltjes toe. Een beetje bling om het af te maken. De zalm-roze dots heb ik ook al heel lang liggen en pasten mooi bij de lijstjes qua kleur, dus kwamen nu goed van pas. Oh en de datumstempel is mijn nieuwe favoriet. Ik had er altijd een beetje moeite mee, omdat ze vaak niet zo netjes stempelen, maar daar moet ik gewoon even handig in worden.

Wie wat bewaart, heeft wat zeggen wij altijd en zo is het! Maar te veel bewaren is ook niet goed, dus gebruiken die spullen! Lekker aan de slag!

Welke spullen heb jij deze week weer tevoorschijn getoverd? Als je ook op instagram actief bent, is het leuk om #useyourstuff te gebruiken. Dan kan ik jullie creaties makkelijk vinden!

Reacties

  1. Wow prachtig gemaakt! Alles past perfect!En leuk dat je 'use your stuff' hebt toegepast. Heb ik ook gedaan met de kaartjes die vandaag op mijn blog en Instagram te zien zijn. groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Hele mooie kleuren samen en wat heb je er een leuk geheel van gemaakt met alle lijstjes. Het houtpatroon op de achtergrond vind ik ook heel mooi. Lekker bezig! (Wat is je blog ook mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Miranda! Leuk om te horen dat de restyle opvalt ;)

      Verwijderen
  3. Ziet er tof uit! Leuk juist de 'lege' frames. Ik zal het eens proberen op insta met de #. Binnenkort weer een kaartje met vergeten spullen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er wel heel gaaf uit zeg.
    De combinatie van de verschillende lijstjes is heel speels. En natuurlijk is er één lijstje dat een belangrijke rol speelt op deze super mooie L.O.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh ook deze weer super mooi! Heel tof die lijstjes, en er gaat bij mij gelijk een lichtje branden, ploing! Die lijstjes dat wordt misschien wel mijn volgende uitdaging! Super tof en hoe mooi met alle materialen die je gewoon al hebt! I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige lo ! Mag deze in mijn "jat"map ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig! Ik vind die lijstjes enorm leuk gedaan! Je blog is lekker fris, like it! Volgens mij hebben we voor dezelfde template gekozen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh dan ga ik snel even kijken... ik was toe aan een frisse look!

      Verwijderen
  8. Wat een pracht van een layout Nadine, en wat een leuke foto van jullie drieen! Die verdiend het om op deze manier in het zonnetje te worden gezet. Een layout om in te lijsten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb deze gepint, zo inspirerend en mooi!
    (-:

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts