Workshop mini album Bij Oma Dee

Het werd wel weer eens tijd: een workshop geven. Ik was er de afgelopen maanden nog niet aan toe, maar nu ben ik er klaar voor. Op 27 mei vind je mij Bij Oma Dee aan de kop van de tafel. Dan help ik bij het maken van onderstaand mini-album. Eigen ontwerp, gemaakt met PL-hoezen én het punchboard. En het papier en de embellishments zijn van Fancy Pants, Sweet Nothings. Een album waar je alle kanten mee op kunt en veel fotootjes in kwijt kunt.


Opgeven kan Bij Oma Dee.

Wie weet zie ik je dan!


Reacties

  1. Superleuk Nadine, heel erg mooi 'a la Nadine', en tof ook je filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig boekje/album, en een geweldig filmpje, enne ik ben erbij;)
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk filmpje! Vangen we gelijken glimp van je kleine puk op! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg dat je weer een workshop gaat geven! Ik hoop dat er snel meer zullen volgen :) Helaas kan ik bij deze workshop er niet bij zijn, ik heb andere verplichtingen :( Het is een super mooi album! Hoop je snel weer te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts