Scrap your summer DEE's

Het is even rustig op mijn blog, maar op mijn scrapzolder worden alle vrije minuten benut om weer een aantal leuke workshops in elkaar te zetten voor Bij Oma Dee. We starten het nieuwe hobbyseizoen op zaterdag 26 augustus augustus met een scrapworkshop. Zodat je lekker kunt nagenieten van alle mooie zomerse momenten.  


Het papier waarmee we werken is Summer Fun van Echo Park (vind ik te gek) en layouts vliegen dan ook zo uit mijn handen. Kom je ook, dan help ik je een stapel (vakantie)foto's wegwerken! Kijk voor meer informatie op het Blog van Bij Oma Dee.

Reacties

  1. Het gaat echt kriebelen als ik deze foto's zie, ontzettend leuk! Maar we kunnen dan niet :(. En verder gaat hier elke vrije minuut op dit moment in klussen zitten ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er vrolijk uit Nadine!!! Geniet er maar lekker van dat het scrappen zo lekker gaat.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts