Swap met Saskia

Swappen is leuk. Elkaar inspireren met een klein zakje materialen uit je voorraad. En er vervolgens zelf ook iets mee maken, ik houd ervan. En dus stuurde ik een zakje naar Saskia en zij naar mij. We kennen elkaar van de workshop bij Bij Oma Dee. Zij en haar moeder schuiven daar geregeld aan, leuk! 



De swap kwam tot stand toen ik Saskia vroeg waar ze het tule vandaan had, wat ze had verwerkt op een kaart. Ze wist het niet meer, maar wilde me wel iets toesturen. Super lief natuurlijk! En dus leek het mij leuk om haar dan ook iets te sturen, zodat we elkaar zouden uitdagen. Zo gezegd, zo gedaan.

Morgen vind je op mijn Instagram @nadinedekeijzer en die van Saskia @zonsas alle uitwerkingen hiervan. Maar voor nu alvast een sneakje... Enjoy!




Reacties

  1. Wat een geweldig kaartje en de kleurtjes zo bij elkaar, helemaal leuk. Tule is inderdaad leuk om op een kaart te verwerken, alleen doe ik dat ook te weinig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en grappig kaartje is het geworden
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! De panda's zijn ook echt schatjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan, ik hou zo van deze kleurencombi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat mooi! Leuk zijn die panda's hé, ik werk er ook graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje met da tule op deze manier.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts