6 oktober | DEE in the life

Ik volg heel wat Amerikaanse bloggers en scrappers. Ali Edwards is een van mijn favorieten. Ik vind haar ideeën en haar stijl zo gaaf! In 2016 heb ik eens een Week in the life gedaan. Gewoon voor mezelf een week heel bewust vastleggen en daar een mini-album van maken. Wat een project! Ze doet ook af en toe een voorzet voor een Day in the life. Hierbij maak je bijvoorbeeld elk uur van de dag een foto en daarmee maar je iets creatiefs. Bijvoorbeeld een pocket page in je scrapbook.


Dat laatste idee wilde ik graag nog eens uitvoeren. En dus hebben we met het DeeTee van Bij Oma Dee er een leuke draai aan gegeven. We noemen het DEE in the life. Op 6 oktober leggen we een hele dag vast in foto's en die plaatsen we op Instagram (ik in ieder geval). Daar doen we dan uiteraard ook iets creatiefs mee. En het leuke is, jij kunt ook meedoen!

Lees er meer over op het blog van Bij Oma Dee. 

Reacties

Populaire posts