World Card Making Day | iDEE&post

Ja, het is weer zover. Vandaag is het World Card Making Day. Ik hoop dat ik wat tijd heb om een paar kaartjes te maken. Mijn voorraad is namelijk ontzettend uitgedund, omdat ik me meer met scrappen bezighoudt. Gelukkig ontvang ik wel ieder kwartaal van Bij Oma Dee een prachtig pakket materialen om voorbeelden voor te maken: iDEE&post.


Het aantal abonnees is weer gegroeid de laatste tijd en ik vind dat eigenlijk wel logisch. Het is een cadeautje, iedere keer weer! Wat een heerlijk herfstige materialen zitten er deze keer in. En dat betekent echt niet dat je daar herfstkaartjes mee moet maken, hoor. De stans 'For you' en de gave stempelset van Hero Arts zijn ook echte aanwinsten voor mijn (veel te grote) voorraad ;)


Ik maakte dit leuke shakerkaartje, met een pocket zakje erop. Wat uitgeknipte blaadjes en wat bling bling in het zakje, et voilá! 

Wil jij in 2018 ook elk kwartaal zo'n mooi pakket ontvangen om leuke kaartjes mee te maken? Dan kun je je aanmelden voor iDEE&post via Bij Oma Dee.

En wat doe jij vandaag op World Card Making Day?

Mocht je nog inspiratie zoeken, dan kun je ook een kijkje nemen op de blogs van Judith, Cornelie en Bij Oma Dee. Vandaag plaatsen we allemaal een iDEE&post kaartje.




Reacties

  1. Super leuk en lief kaartje heb je zo gemaakt, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al zo leuk en simpel, hou d’r van!

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Dat papier is tè mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post om te krijgen op deze manier. Hier zal de ontvanger heel blij mee zijn. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met dat schudgedeelte erop! Het is vandaag perfect knutselweer :).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts